    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: 24 Oct 2013 18:41:22 GMT

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > chyba jeśli ne dłużej (ale nie szemrali, tylko towar wydali, zapłaciłem,
    > towar wziąłem i w nogi, bo do domu spieszno), ja tylko się zastanawiałem,
    > czy coś przypadkiem nie stanęło na głowie, normalnie, jak idę do kiosku
    > kupować kondony, czy bilety na autobus, to sprzedawca nie wyskrobuje tej
    > masy papierów, nie lazi po magazynach pardon le mot chuj wie gdzie, tylko
    > - ja proszę o paczkę kondonów i dwa bilety ulgowe, to zdejmuje mi paczkę
    > kondonów, z szuflady wyjmuje dwa ulgowe, mówi cenę (którą naliczył dzięki
    > kasie fiskalnej), płacę, wydaje towar i resztę, całość trwa może 30-60

    A to nie jest tak, że jak się nie ma kasy fiskalnej, to trzeba wypisywać
    faktury każdemu? Może biznes tak ustawiony, że klienci na ogół potrzebują
    faktur, robią większe hurtowe zakupy, więc nie opłacało się brać kasy
    na stan.

    > Pewnie to z tej paki z tymi bonami... A może lepiej jednak było by
    > zatrudnić więcej kasjerów i nie musieli by tych bonów wydawać? :P Albo
    > nie pierdolić przez gośniki, że jak to oni są dobrzy dla Klientuff :P

    Pewnie strategia generalicji była w zamyśle taka, że do wydawania bonów
    nigdy nie dojdzie. Sprawę położyli dopiero kaprale, którzy nie mieli
    dostatecznie dobrej taktyki. Druga sprawa, to dobre rozeznanie w naszych
    cechach narodowych. U nas każdy to panisko, dyshonor dla takiego iść do
    kasy i upomnieć się o drobną kwotę. W tym samym markecie poszedłem kiedyś
    z zepsutym czajnikiem i paragonem po zwrot pieniędzy. Też się dziwowali,
    że komuś się chce fatygować po marne pięć dych. Ale oczywiście oddali.

    Jarek

    --
    Polak z groszem się nie liczy
    jakby nie miał by pożyczył