eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieruRe: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4aj13$pu8$1@news.dialog.net.pl> <l4blbq$thm$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 24 Oct 2013 17:49:21 GMT
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1382636961 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2300 77.253.217.116:44059
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653773
    [ ukryj nagłówki ]

    ACMM-033 napisało:

    >> Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    >> cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    >> "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    >> +0.50pln, klient nie zauważy.
    >
    > Stara sztuczka :P
    > Dajmy na to, paczka kondonów, kosztowała 5 zyla. OK, chciałem podymać,
    > płaciłem piątaka i dalej wiadomo co.
    > No, to podwyższamy na 6 zyla, przekreślamy, dajemy np. 5.50, czy raczej,
    > lepiej "wyglunda", 5.49, z wielkim napisem - Promocja, dziś ruchasz za 51
    > groszy taniej!!!
    > I tak się rucha klientów "obniżkami", może dlatego nie używają słowa
    > "obniżka", tylko jego zawoalowanej, nieprawidłowej postaci - "promocja"? :))

    Są jakieś mądre badania naukowe, z których wynika, że to jest jeden
    z dwóch towarów (nie pamiętam jaki jest ten drugi), za które ludzie
    bardziej chętnie płacą więcej niż mniej -- wybierają droższy
    z dostępnych. A już takiego z przeceny, to z pewnością nie kupią.
    Więc to chyba nie jest przykład z życia.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: