eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 11:42:14 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 52
    Message-ID: <l4aq1m$srg$1@news.dialog.net.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-87-105-190-123.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1382607734 29552 87.105.190.123 (24 Oct 2013 09:42:14
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Oct 2013 09:42:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Unison/1.5.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653739
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-10-24 10:29:07 +0200, =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?=
    =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl> said:
    >
    >
    >> Jak się robi zakupy z elektroniczną listą (dowolny palmtop, czy
    >> smartfon), to różnicę ceny vs. poprzednie zakupy widać od razu. Nie
    >> musisz pamiętać cen 250 SKU-sów.
    >
    > Co to te skusy?

    <http://en.wikipedia.org/wiki/Stock-keeping_unit>

    > Ja bym chyba w życiu nie wpadł na to, żeby na jakimś
    > elektrodiwajsie robić listę zakupów. A już zwłaszcza żeby tam ceny
    > notować!

    Więc jesteś idealnym targetem dla marketów. Kupuje bez wcześniejszego
    planowania, więc zapewne z impulsu, nie zważa na cenę, gdyż wierzy że
    cena zawsze spada, nigdy nie rośnie. Zwyczajnie stać Cię na to.


    >>> Jeśli ktoś uzanał, że trzeba za to samo brać więcej pieniędzy by się
    >>> opłacało, to zmienia się opakowanie, nazwę, a nade wszystko kod towaru.
    >>
    >> Odnoszę nieodparte wrażenie że nie robisz jednak codziennych zakupów?
    >
    > Faktycznie, nie robię. Zwykle wystarcza, jeśli pojadę 2-3 razy w tygodniu.

    Codzienne zakupy - mam na myśli towar FMCG. Niezależnie czy go kupujesz
    3x na dzień czy raz w tygodniu.

    > Ja przeważnie obserwuję inny model -- "promuje" się coś, co słabo schodzi,
    > nierzadko bez ukrywania tego faktu ("promocja trwa do wyczerpania zapasów"),
    > a jak się skończy, to już "wypromowany" towar staje się niedostępny, a w
    > jego miejsce pojawia się inny, bywa że droższy.

    To się nazywa wyprzedaż, nie promocja. I też bywa z podniesieniem ceny.
    Na przykład wyprzedaje się "na wagę" i wyjdzie cena wyższa niż była
    poprzednio "na sztukę".


    > Za "promocję" w połączeniu z podwyżką można chyba zaliczyć karę UOKiK

    Tylko komu na tym zależy? Z urzędu wszczęcia bym się nie spodziewał.
    Klientom też nie zależy, skoro nawet do BOKu nie podejdą po swoje
    0.30pln.

    --
    DJ

    PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: