  • Data: 2013-02-18 20:30:09
    Temat: Re: Teraz czas na dzienne.
    Od: marcink <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 11:58, hisjusz pisze:

    > Po co ludzie zakładają dzienne światła LED? Co im to ma dawać?

    Jak byś miał xenony to pewnie byś wiedział.
    A tak na poważnie ja jeżdżę 99% czasu po mieście wg mnie to ogóle w
    miastach świateł do jazdy dziennej nie potrzebne. No ale przepis jest
    przepis więc założyłem LED,y a jak ktoś mnie w mieście nie widzi to
    raczej do okulisty powinien się udać a nie mieć do mnie pretensje że nie
    widzi moich świateł.
    Ja na prądzie to nie oszczędzam bo w sumie to i tak niewiele daje ale
    już na płynie do spryskiwaczy gdzie mając włączone xenony za każdym
    razem spryskują się światła to już oszczędności są jak ich nie muszę
    stale chlapać.
    Co innego to jak jadę np na wakacje to nawet i przepis mi nie był
    potrzebny aby je włączać. Robiłem to zawsze dla własnego bezpieczeństwa.