eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTemat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia. › Re: Temat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia.
  • Data: 2013-09-02 10:05:40
    Temat: Re: Temat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d225f746-5e4c-4863-bf60-c1dce4d07ad5@go
    oglegroups.com...
    >Według mnie informacja o masowo chorujących kobietach nie jest
    >prawdziwa.
    >W PRL BHP było na o wiele wyższym poziomie niż jest teraz.

    Ale wiesz - produkcja musi isc.

    >Ludzie pracujący w trudnych warunkach i wykonujący prace z
    >niebezpiecznymi substancjami byli pod stałym nadzorem lekarskim.
    >Jak tylko coś nie pasowało w badaniach to byli natychmiast odsuwani
    >od pracy.

    Jesli wniosek z tego z taki ze kobiety pracowaly w oparach, a jak
    zaczelo byc widoczne w zdrowiu, to sie je przenosilo na inne
    stanowisko - to sie az tak nie kloci z tym co Jarek pisal.

    >Wszystkie wskaźniki decydujące o szkodliwości były dużo ostrzejsze
    >niż w krajach zachodnich.

    Jeszcze kwestia ich mierzenia i przestrzegania.
    Fabryke zamkniesz, planu nie zrobisz, bo aparatura nieszczelna ?
    To sie zwolni ... behapowca, bo przeciez nie dyrektora :-)

    owszem, dzieki socjalizmowi na pewne wydatki nie zalowano.

    >Za PRL pracowałem w fabryce w której używano rtęci. [...]
    >Wszyscy tam chcieli pracować bo pensja znacząco wyższa. Wcześniejsza
    >emerytura. Oprócz urlopu dwa razy do roku sanatorium. Nigdy nie
    >usłyszałem ze ktoś się tam zatruł,

    No ale chyba za cos te dodatki dawali :-)

    Ja to znam z nieco innej wersji.
    W szpitalu mieli stary aparat rentgenowski. Pilnowali bardzo, aby go
    przypadkiem nie zezlomowano.
    Bo stary, promieniowal mocno i nalezal im sie dodatek.
    Ale glupi nie byli - uzywali tylko nowych aparatow :-)

    J.