eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTemat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia.Re: Temat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia.
  • Data: 2013-09-03 02:30:23
    Temat: Re: Temat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 września 2013 01:47:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > świetlówka

    > rodzina

    > A czy czasem ta historia nie była też w jakimś programie na planete o
    >
    > "spisku" UE wymuszajacym stosowanie świetlowek kompaktowych?
    >

    > Moim zdaniem dziecko chorowalo na coś innego, to był zbieg
    >
    > okoliczności że choroba ujawniła zaraz po stluczeniu. W programie
    >
    > była przestawiona opinia lekarzy, która nie wskazywała na 100% wine
    >
    > rtęci, to prawnik rodziny forsował taką wersję diagnozy.
    >

    > --
    >
    > Marek

    Dla mnie nie jest żadną tajemnicą ze świetlówka z gwintem zwana żarówką
    energooszczędną nie jest docelowym konsumenckim źródłem światła dla każdego. Nie
    można było zakazać powszechnego stosowania zwykłych żarówek nie dając nic w zamian.
    Nie można było również pozwolić na dalsze stosowanie źródeł światła o jednocyfrowej
    sprawności. Jeśli by nie było zakazu produkcji to fabryki napierdalały by jeszcze
    przez 300 lat szklane bańki z drutem wolframowym w środku. Teraz zwykłe żarówki
    zrobiły się drogie a ich używanie jeszcze droższe niż kiedyś bo prąd drożeje. Bardzo
    szybko zostały wprowadzone do sprzedaży inne niż świetlówki źródła światła. Nie mam
    zielonego pojęcia jakie będzie docelowe powszechne źródło światła. Według mnie nie
    będzie to świetlówka z gwintem umożliwiającym działanie w typowej oprawce.