eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTemat świetlówek - żarówek powraca. Teraz i świetlówki grożne dla życia. › Re: Temat ?wietlówek - ?arówek powraca. Teraz i ?wietlówki gro?ne dla ?ycia.
  • Data: 2013-09-02 10:36:41
    Temat: Re: Temat ?wietlówek - ?arówek powraca. Teraz i ?wietlówki gro?ne dla ?ycia.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ale wiesz - produkcja musi isc.

    Przyznać jednak trzeba, że w PRL liczba BHP-owców na metr kwadratowy
    fabryki była imponująca. Nie da się również zaprzeczyć faktowi, że
    po zakładach Róży Luksemburg pozostały bydynki nasączone rtęcią jak
    stary syfilityk. Po upadku fabryki próbowano zrobić tam bank, biura,
    w końcu lofty mieszkaniowe. Ale zawsze jakby nie liczyć, nie mierzyć,
    nie interpretować wyników -- zawsze wychodziło kilkudziesięciokrotne
    przekroczenie norm. Nawet remont z wymianą tynków nie pomagał. Rtęć
    była nie tylko w halach produkcyjnych, ale i w innych pomieszczeniach
    (zapewne nie wyłączając pokojów behapowców). Taką tam mieli ciężką
    atmosferę pracy.

    > Jesli wniosek z tego z taki ze kobiety pracowaly w oparach, a jak
    > zaczelo byc widoczne w zdrowiu, to sie je przenosilo na inne
    > stanowisko - to sie az tak nie kloci z tym co Jarek pisal.

    Kazać ludziom pracować w takich warunkach i jednocześnie postawić
    lekarza, który ma to obserwować, to już jest chyba jakiś mengelizm.

    --
    Jarek