  • 31. Data: 2009-09-21 13:07:19
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:54, "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> wrote:
> [...]
    > opony, więc nie masz stresu, że rowek znika. Opinia: jako opony turystyczne
    > z lekkim zejściem na kolano w temp > 15 st. - jak najbardziej polecam.
    > Na mokrym dość szeroki margines żeby opanować pojawiający się uslizg.
    > Gdybym chciał kiedyś jeszcze buse to ubrałbym ją pewnie w Z6 bo te butki
    > były najbardziej uniwersalne. Oczywiście w temp. <10 st. sportowe zapędy
    > można sobie w dupę wsadzić bo opony primo: się ostro ślizgaja,
    > drugie primo - nie można ich sensownie zagrzać (bo się ślizgają)
    > 2CT nie miałem, ale z opisów i moich dośwadczeń z innymi michałkami myślę,

    Dzięki za opinie. Ale mówisz o tych Z6 czy Z6 Interact bo ponoć się
    różnią (albo to tylko marketingowe pieprzenie)? Teraz już wacham się
    tylko nad Z6 i 2CT, za Z6 przemawia cena a z opinii wynika, że te
    oponki są bardzo porównywalne.

    --
    Artur

  • 32. Data: 2009-09-21 15:35:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:
> [...]
    > Właśnie skończylem M3 na tyle po 8 kkm i kolejną zakładam
    > jednak M1, którą z tych dwóch uważam za mniej wymagającą
    > uwagi na początku jazdy, za to tak samo dobrą przy ostrej
    > zapierdalance po zakretach na drodze publicznej. M3 jest lepsza
    > tylko ciut ciut na samej górze ale za to wymaga dobrego rozgrzania
    > bo się normalnie ślizga. Ponieważ w jeżdzie cywilnej nie mam
    > mozliwości utrzymywania opony na gorąco non stop, a tylko od
    > czasu do czasu mam ochotę szybciej zrobić jakiś winkiel to jednak
    > do celu wolę M1 tym bardziej, że znam ją z temp +6 st. i to co się

    Ty masz cięższy motor. i M1 szybciej się skonczy niż M3. coś za coś

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 33. Data: 2009-09-21 16:06:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 04:10:04 -0700 (PDT), Artur Zabroński napisał(a):

    > Mówisz o PR2 zwykłych czy tych CT?

    Z tego co ja wyczytałem (szukałem opon do mojego fazera ze 2-3 cmiesiące
    temu - przestudiowałęm milion opinii o różnych konfiguracjach - PR2
    jednak lekko przodował) to PR2 występują w jednej wersji -
    dwuskładnikowej. Sprzedawcy raz umieszczają ten szczegół a raz nie -
    stąd te nieścisłości. Na mojej jest znaczek CT - na każdej PR2 go
    widziałem.

    PS. Mój sprzęt (FZS 600) nie taki mocny jak Twój - z mojego punktu
    widzenia to b. poprawne/dobre opony - po przesiadce z Maxxisów ogólne
    'czucie' motocykla wzrosło i to zauważalnie.
    O przebiegu nic nie powiem - za mało przejechałem (ale żeby było jasne -
    ten parametr, też brałem mocno pod uwagę podczas szukania odpowiednich
    opon - tutaj też użytkownicy wskazywali, iż są dosyć wytrzymałe).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 34. Data: 2009-09-21 22:16:08
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Mam BT020 z tyłu w Deauvilce. Z przodu mam Pilot Road (pierwsza
    wersja).
    Na mokrym przód trzyma się bardzo dobrze, za to tyłem nawet na lekko
    wilgotnej nawierzchni
    mogę bez zbytniego deptania po heblu ćwiczyć efektowne uślizgi przy
    dojeździe do śwateł.

    W warunkach ciężkiego deszczu... jechałem i przejechałem, nawet mi
    moto nie pływało za zbytnio,
    ale z racji kiepskiej widoczności nie rozpędzałem się za zbytnio żeby
    pokłaść się w winkle.
    Więc test trochę niemiarodajny... ale już wiem, że gdy będę niedługo
    ją zmieniał to też na Pilot Road -
    daje zdecydowanie większy komfort psychiczny :)

    --
    Lukasz Baranski,
    Honda Deauville, WAW

  • 35. Data: 2009-09-21 22:54:34
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Więc co koledzy polecicie?

    To ja polecę coś czego jeszcze nikt nie wymienił.
    Dunlop RoadSmart. Założyłem do GSRa, po BT014 i powiem, że naprawdę daje
    radę. Klei się ładnie, dość szybko nabiera temperatury, niestety
    niewiele powiem o przebiegu, bo moje mają dopiero ze trzy tysiące (ale
    wygląda na to że dadzą radę więcej niż 8tys na BT014).
    To klasa sport touring (bezpośreni konkurent PR2CT czy BT021), więc
    raczej pasuje do Twojego moto.

    Sherlock

  • 36. Data: 2009-09-22 06:16:15
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 21 Wrz, 13:33, doktorski wrote:

    > Jezdzilem BT na Fujarze i mam o nich jak najgorsze zdanie. Slizgaja
    > sie zawsze, maja waski zakres krytyczny i sa malo przewidywalne. Na
    > drugim biegunie jest Lesor, ktory je zachwala z powodu ze poniewaz
    > uwaza je za dobre gumy. Nie, nie chce zaczynac dyskusji jeszcze
    > raz :).

    Niby nie zaczynasz ale kolejny raz wprowadzasz do obiegu plotke. BT020
    mialem, owszem ale w SevenFifty. To byl nieco inny sprzet a i ja
    troche inaczej jezdzilem. Wydrukuj sobie, ze lesor nie poleca Battlaxa
    Bt020 do mocniejszego sprzetu; wydrukuj i powies nad lozkiem, zebys
    codziennie budzil sie z ta mysla. I przy okazji wyslal Kefirowi te
    dobra nowine. ;-)
    Znam wprawdzie takich, ktorzy sobie te gume na >1000ccm chwala ale
    wiem, ze nie szukaja zakresow granicznych i nie badaja momentu
    prostujacego. Ot - jezdza z A do B.
    Ja lubilem Battlaxa ale moje ostatnie trzy komplety tych gum to zestaw
    zgola innych kauczukow: BT010R wraz z 012F (w 13 robily po 10kkm) a
    potem BT014 (6kkm). Mialem rowniez maxxisa supermaxxa i w mojej
    alpejskiej turystyce tyl zszedl po 5kkm dajac frajde z jazdy nie
    przyprawiajac i jakies przeleki. Obulem tez Z6 i bylem hepi. Obecnie
    uzywam Pajlot Rouduf, a te tak chwalone swego czasu przez przeciwnikow
    brydzestonow, na suchym pare razy mi postawily wlosy na sztorc.
    Byc moze zaczalem inaczej jezdzic.
    Tym samym polecanie-odradzanie opon bez wspolnej z pytajacym
    przejazdzki i poznaniu stylu jazdy jest o kant dupy.
    Tak jak difoltowe odrzucanie dwudziestek.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rossynant

  • 37. Data: 2009-09-22 07:10:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    lesor pisze:

> [...]
    > mialem, owszem ale w SevenFifty. To byl nieco inny sprzet a i ja
    > troche inaczej jezdzilem. Wydrukuj sobie, ze lesor nie poleca Battlaxa

    Ja mam BT020R na tyle. Tyle ze ja nie jestem wiarygodny gdyz wczesniej
    jezdzilem na Dunlopach Harleya a w porownaniu z nimi wszystkie inne
    opony wydaja sie byc zajebiste.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 38. Data: 2009-09-22 07:24:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "lesor" napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Tym samym polecanie-odradzanie opon bez wspolnej z pytajacym
    > przejazdzki i poznaniu stylu jazdy jest o kant dupy.
    > Tak jak difoltowe odrzucanie dwudziestek.

    Nie rozumiem, że za stare są?
    Ja to difoltowo odrzucam raczej te poniżej osiemnastu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 39. Data: 2009-09-22 09:42:24
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 22 Sep 2009 08:16:15 +0200, lesor <l...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Tym samym polecanie-odradzanie opon bez wspolnej z pytajacym
    > przejazdzki i poznaniu stylu jazdy jest o kant dupy.
    > Tak jak difoltowe odrzucanie dwudziestek.

    "Może być i piętnastka, byle młodo wyglądała"? ;->

    BP,ANMSP
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 40. Data: 2009-09-22 14:37:35
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, po przeczytaniu wszystkiego i
    namysłach padło na Metzeler Z6 Interact :-) Wynika z tego, że to
    bardzo podobne buty do Pilot Road 2CT a, że ja nie lubię być jak
    wszyscy więc padło na Z6 a pozatym mają ładniejszy bieżnik ;-)

    Teraz jeszcze jedno pytane - opony są dostępne w dodatkowych
    wariantach G (przód) i C (tył), dowiedziałem się że są to modele z
    dodatkową warstwą a tym samym zwiększoną nośnością ale w zaleceniach
    były tylko jakieś fujary i inne a nie było nic z Kawy. Więc czy jest
    sens, wskazanie żeby obuć ZZR 1200 właśnie w te opony (wzmocnione)?

    --
    Artur