    From: Sherlock <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Date: Tue, 22 Sep 2009 00:54:34 +0200

    Artur Zabroński pisze:

    > Więc co koledzy polecicie?

    To ja polecę coś czego jeszcze nikt nie wymienił.
    Dunlop RoadSmart. Założyłem do GSRa, po BT014 i powiem, że naprawdę daje
    radę. Klei się ładnie, dość szybko nabiera temperatury, niestety
    niewiele powiem o przebiegu, bo moje mają dopiero ze trzy tysiące (ale
    wygląda na to że dadzą radę więcej niż 8tys na BT014).
    To klasa sport touring (bezpośreni konkurent PR2CT czy BT021), więc
    raczej pasuje do Twojego moto.

    Sherlock