  • 41. Data: 2009-09-22 14:42:03
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 16:37, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Teraz jeszcze jedno pytane - opony są dostępne w dodatkowych
    > wariantach G (przód) i C (tył), dowiedziałem się że są to modele z
    > dodatkową warstwą a tym samym zwiększoną nośnością ale w zaleceniach
    > były tylko jakieś fujary i inne a nie było nic z Kawy. Więc czy jest
    > sens, wskazanie żeby obuć ZZR 1200 właśnie w te opony (wzmocnione)?

    W tym dokumencie znalazłem coś takiego:
    <http://www.metzelermoto.com/en_IT/browser/attachmen
    ts/pdf/
    Interact_technical%20features.pdf>

    Cytat:
    #v+
    ROADTEC Z6 INTERACTTM keeps two different construction typologies for
    the different technical characteristics of all Sport-Touring bikes
    (>240 kg or
    <240kg bikes approx. weight of unloaded bike).
    #v-

    To chodzi o to?

    --
    Artur

  • 42. Data: 2009-09-23 11:58:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "lesor" <l...@o...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    On 21 Wrz, 13:33, doktorski wrote:

    > Jezdzilem BT na Fujarze i mam o nich jak najgorsze zdanie. Slizgaja
    > sie zawsze, maja waski zakres krytyczny i sa malo przewidywalne. Na
    > drugim biegunie jest Lesor, ktory je zachwala z powodu ze poniewaz
    > uwaza je za dobre gumy. Nie, nie chce zaczynac dyskusji jeszcze
    > raz :).

    Niby nie zaczynasz ale kolejny raz wprowadzasz do obiegu plotke. BT020
    mialem, owszem ale w SevenFifty. To byl nieco inny sprzet a i ja
    troche inaczej jezdzilem. Wydrukuj sobie, ze lesor nie poleca Battlaxa
    Bt020 do mocniejszego sprzetu; wydrukuj i powies nad lozkiem, zebys
    codziennie budzil sie z ta mysla. I przy okazji wyslal Kefirowi te
    dobra nowine. ;-)

    *******

    Bez wprowadzenia dokladniejszych definicji Kefir ma w pompie fakt ze Lesor
    usiluje sobie pouzywac gdy mu humor troszke skisnie ;)
    Do poprzednich (ST 955i [207 kg, 108KM, 98 Nm] na BT020 zenada) doswiadczen:
    Battlax ( XT660 [170 i pare kg, 48 KM, 60 Nm) nie spisywal sie zle - przod
    (020) nie pozabkowal jak durny, tyl (021) poza Czarnogora, mocno nie
    ujezdzal, ale z trwaloscia kiepsciutko: prawie nowy ( w sensie glebokosc
    bieznka) w chwili zanabycia padaki zszedl do zera po 8kkm lekko nie mial ale
    ta koza chyba nie zalicza sie do "mocniejszego sprzetu".
    Battlax sratlax. O ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 43. Data: 2009-09-23 20:52:21
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 23 Wrz, 13:58, "Kefir" wrote:
    > z trwaloscia kiepsciutko: prawie nowy ( w sensie glebokosc
    > bieznka) w chwili zanabycia padaki zszedl do zera po 8kkm

    rotfl

    > Battlax sratlax. O ;)

    jak dla mnie - mozesz sobie na erosach ol-ex'ach rodem ze stomilu
    jezdzic...
    Prawie nowych.
    ;-p

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13

  • 44. Data: 2009-09-24 09:35:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "lesor" <l...@o...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > rotfl

    > jak dla mnie - mozesz sobie na erosach ol-ex'ach rodem ze stomilu
    > jezdzic...
    > Prawie nowych.
    > ;-p

    Skoro sie juz nadymasz i rzucasz zarzutami to nie zapomnij odniesc sie do
    najwazniejszego. Raczyles napisac:
    "Wydrukuj sobie, ze lesor nie poleca Battlaxa
    Bt020 do mocniejszego sprzetu; wydrukuj i powies nad lozkiem, zebys
    codziennie budzil sie z ta mysla"

    Co to jest "mocniejszy sprzet"? Chyba ze chcesz sobie pozostawic furtke by
    ponownie na kogos naskoczyc kiedy tylko najdzie ochota ;)

    weFAQ&v=qvj