    From: Lukasz Baranski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Date: Mon, 21 Sep 2009 15:16:08 -0700 (PDT)

    Mam BT020 z tyłu w Deauvilce. Z przodu mam Pilot Road (pierwsza
    wersja).
    Na mokrym przód trzyma się bardzo dobrze, za to tyłem nawet na lekko
    wilgotnej nawierzchni
    mogę bez zbytniego deptania po heblu ćwiczyć efektowne uślizgi przy
    dojeździe do śwateł.

    W warunkach ciężkiego deszczu... jechałem i przejechałem, nawet mi
    moto nie pływało za zbytnio,
    ale z racji kiepskiej widoczności nie rozpędzałem się za zbytnio żeby
    pokłaść się w winkle.
    Więc test trochę niemiarodajny... ale już wiem, że gdy będę niedługo
    ją zmieniał to też na Pilot Road -
    daje zdecydowanie większy komfort psychiczny :)

    --
    Lukasz Baranski,
    Honda Deauville, WAW