  • 21. Data: 2009-09-21 12:02:08
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:00, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:053fe98d-fd04-4f79-8575-d78ec30ea19e@
    p36g2000vbn.googlegroups.com...> BTW czy to nie byl wlasnie Gildor z twojego posta?
    :)

    > A to nie ty pisales o uszkodzony gixerze na A2?
    > Sprawdze jeszcze raz.

    "chyba 600"

    - gildor

  • 22. Data: 2009-09-21 12:02:14
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:00, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:

    > A to nie ty pisales o uszkodzony gixerze na A2?
    > Sprawdze jeszcze raz.

    A no to ja :-) Nie zajarzyłem o co Ci chodzi. Ale czy to byl gildor to
    nie wiem, gostek wracał do Wawy z Poznania.

    --
    Artur

  • 23. Data: 2009-09-21 12:03:41
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:02, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > A no to ja :-) Nie zajarzyłem o co Ci chodzi. Ale czy to byl gildor to
    > nie wiem, gostek wracał do Wawy z Poznania.

    właśnie właśnie. poznań jest za otuliną kampinosu.

    - gildor

  • 24. Data: 2009-09-21 12:03:55
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >co ciekawe? zmeiniłem czytnik z powodu że zmieniłem i tu nie widze
    >możliwości zrobienia stałej sygnatury. chyba, że ktoś wie jak. w
    >góglu. na wwuwuwu
    Rozumiem, ze masz ustawione w :Ustawieniach-> Podpis. Co prawda, bedzie on
    jednak jednakowy i dla maili i dla postow na grupy ale to zawsze cos.

    >hą? jakiego posta?

    No dobra, czy to nie Artur napisal posta o 9,57 o stojacym na A2 gixerze?
    Tak mi sie po prostu skojarzylo, miales w stopce suzuki a dzis nie. Nie
    wpadlem, na to, ze zmieniles czytnik i piszesz przez gugla.

    PS
    Zmeczony jestem to i moge dziwnie kojarzyc.
    Sorki.

  • 25. Data: 2009-09-21 12:04:05
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:02, gildor <m...@g...com> wrote:

    > "chyba 600"

    A bo ja tam się przyglądałem temu? Ciemno już się robiło a na
    awaryjnym było średnio bezpiecznie.

    --
    Artur

  • 26. Data: 2009-09-21 12:08:14
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:03, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > wpadlem, na to, ze zmieniles czytnik i piszesz przez gugla.
    >
    > PS
    > Zmeczony jestem to i moge dziwnie kojarzyc.
    Chłopaki robicie mi syf z mojego pięknego wątku o oponach!

    --
    Artur

  • 27. Data: 2009-09-21 12:22:48
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:08, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
> [...]

    daj spokój tym stopkom, no. mam grzechotnika i go nie oddaje. i nie
    latam po polsce. znaczy w ogóle mało latam teraz.

    > Chłopaki robicie mi syf z mojego pięknego wątku o oponach!

    masz złośliwcu, poczytaj na temat 2CT, choć to tylko głos z forum i o
    Pilot Powerach, a nie Roadach:
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=&showtopic
    =59563&view=findpost&p=757813

    ja generalnie se przegrzebałem wszelakie forumy i mam w dupie opinie.
    sam se potestuje, to każdy coś gdzies chwali po swojemu.
    tu masz gazetowe testy jakieś
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_opon_sporto
    wych_i_turystyczno_sportowych_2008
    i w sumie to mi wbiło M3 do zakupu i koniec. mimo, że być może
    sponsorowane te testy. w końcu testowali na innym motocyklu niż mój. u
    Ciebie jest to samo. masz ciężki motocykl.

    - gildor

  • 28. Data: 2009-09-21 12:40:19
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 21 Wrz, 14:08, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Chłopaki robicie mi syf z mojego pięknego wątku o oponach!
    > Artur

    prosta zasada: mieć czy być..? BT020 to fajna opona turystyczno-
    sportowa z naciskiem na to pierwsze - będzie żyła długo i szczęśliwie,
    ale mega-gripu się po niej nie spodziewaj. Miałem taką raz
    (dwuskładnikową)... i więcej nie kupię - o ile na suchym, czystym i
    ciepłym asfalcie nie było problemów, o tyle przy innych niz wymienione
    czynnikach, sv1000 robił z dupy jesień średniowiecza...
    więc musisz odpowiedzieć sobie sam czego chcesz od opony - mój typ na
    chwilę obecną to Battlax BT015, ale żyła tylko 5700km i wylazło płótno
    (nigdy nie palona...) za to dawała to czego chciałem - mega-fun ;-) ,
    zaś najgorsze jakie miałem to Metzeler MEZ4 - gdyby nie sprzedaż moto
    (fazer1000) to pewnie przeżyłaby motocykl, tyle że była wyprodukowana
    z dębowych wiórów odpadowych i ślizgała się nawet na gorącym suchym
    asfalcie.
    Co jeżdziec to opinia - każdy ma swoje preferencje, adekwatne do
    oczekiwań, stylu jazdy i portfela. jak chcesz, to mój mini ranking
    (malejąco):
    1. BT015 - mega grip na suchym i mokrym, gumy nawet z szyny
    tramwajowej - no problem, najlepsza opona jaką miałem (cb1000r)
    2. Conti RoadAttack - bardzo dobra opona po wstępnym nagrzaniu, ale
    też żyje krótko (SV1000S)
    3. Michelin PilotSport - kompromis pomiędzy ceną, gripem a trwalością,
    uniwersalna w każdych warunkach (cb1000r, SV1000S)
    4. D208 - stara ale jara, bez rewelacji, ale daje rade, żyje dłużej
    raczej niż jeżdzi (SV1000S)
    5. Conti Force - niezła opona w średniej klasie turystycznej, łatwo
    nie miała, ale dzielnie się trzymała (FZS1000Fazer)
    6. D207 - stara ale nie jara, bardzo się ząbkuje i szybko traci swoje
    własności
    7. D205 - turystyczne drewno, słabo ścieralne, słabo klejące
    8. Macadam 100 - może na motocykle do 60KM daje radę, zupełnie nie dla
    moich zastosowań, żyje prawie wiecznie
    9. Mez4 - śmieć, oddałbym nową za darmo gdybym miał taką, żyje
    40-50kkm? nie wiem, ale to jakaś inna bajka...
    Mój styl jazdy to raczej solo, szybko podgrzał, szybko ostygł, przód
    ma ciężko bo mocno opóźnia/dymi przy odstawce, tył ma ciężko bo to on
    robi większość przebiegów i dźwiga co chwilę. Nie, to nie turystyka,
    choć i czasem opony robią po 1000km dziennie... Jeśli tył przejedzie u
    mnie więcej niż 6-7kkm przy dobrym gripie, to już jest kozak, gum co
    robią po 20kkm to ja wogóle nie chcę. aha - tylko nowe i tylko z
    bieżącej produkcji.
    Zatem jak widzisz - dla każdego coś miłego (innego)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka dreeechu ;-)
    cb1000r
    trx700xx

  • 29. Data: 2009-09-21 12:54:00
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" napisał w wiadomości
    > tylko, że Angel ST są dość świeże z nazwy, więc opinii będzie mało.
    > nie wiem co zostało w nich zmienione ale wyczytałem, że to Diablo
    > Strada jest.

    Przed chwilą wyczytałem, że to nowość 2009 i chyba też z tego powodu
    sobie odpuszczę. Teraz się miotam między Z6 a 2CT.

    ***
    Miałem Z6 w busie i zanim ja rozbiłem to zrobiłem na nich jakies 8 kkm
    Nie mam lekkiej ręki do opon ale myślę, że wystarczyłyby mi jeszcze
    na 1-2kkm. Plusem Z6 jest cakowity brak bieżnika na środkowym pasie
    opony, więc nie masz stresu, że rowek znika. Opinia: jako opony turystyczne
    z lekkim zejściem na kolano w temp > 15 st. - jak najbardziej polecam.
    Na mokrym dość szeroki margines żeby opanować pojawiający się uslizg.
    Gdybym chciał kiedyś jeszcze buse to ubrałbym ją pewnie w Z6 bo te butki
    były najbardziej uniwersalne. Oczywiście w temp. <10 st. sportowe zapędy
    można sobie w dupę wsadzić bo opony primo: się ostro ślizgaja,
    drugie primo - nie można ich sensownie zagrzać (bo się ślizgają)
    2CT nie miałem, ale z opisów i moich dośwadczeń z innymi michałkami myślę,
    że są bardzo bardzo porównywalne do Z6.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 30. Data: 2009-09-21 13:01:48
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości
    nie wiem, nie używałem. na roady psioczyłem, bo zwykle latałem na
    bardziej sportowych, a te sa twardsze, więc inne. a teraz bedę brał
    M3, ale teraz mam inny motor.

    ***
    Właśnie skończylem M3 na tyle po 8 kkm i kolejną zakładam
    jednak M1, którą z tych dwóch uważam za mniej wymagającą
    uwagi na początku jazdy, za to tak samo dobrą przy ostrej
    zapierdalance po zakretach na drodze publicznej. M3 jest lepsza
    tylko ciut ciut na samej górze ale za to wymaga dobrego rozgrzania
    bo się normalnie ślizga. Ponieważ w jeżdzie cywilnej nie mam
    mozliwości utrzymywania opony na gorąco non stop, a tylko od
    czasu do czasu mam ochotę szybciej zrobić jakiś winkiel to jednak
    do celu wolę M1 tym bardziej, że znam ją z temp +6 st. i to co się
    na niej dawało robić to hu hu ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y