  • 71. Data: 2013-12-25 17:47:02
    Temat: Re: Telewizory 4K jako podejrzanie szybko potaniały...
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 12:37:32 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ktos cie oszukuje.
    Program wystawiajądcy faktury?

    > Nie wierze, ze sa tysiace takich frajerow.
    Tu nie wiara, a statystyka się liczy.:P

  • 72. Data: 2013-12-25 19:10:29
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-12-2013 14:37, JDX pisze:
    > Nigdy nie oglądałem youtube na jakimkolwiek TV, ale jego jakość
    > jest to dupy nawet na moim 24" monitorze co stawia pod znakiem zapytania
    > sens oglądania dokumentów, zwłaszcza takich przyrodniczych, z ładnymi
    > widoczkami.

    Przy odpowiedniej wyobraźni dodatkowe piksele można sobie wygenerować
    "samemu", lecz od jakiegoś czasu ludzie wrzucają już w sieć materiały
    wysokiej jakości (dawniej było zwykle 700_MB.avi).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 73. Data: 2013-12-25 19:30:16
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-12-2013 06:21, Pszemol pisze:
    > Wiecie co Wam powiem - muszę się zgodzić że te reklamy są denerwujące.

    BTW - Za "wodom" już się chyba częściowo reflektowali i lecą np. z
    product placement, który często jest niezauważalny. Z wychwyconych: w
    "Dr. House" bodaj Nike (i standardowo Apple) reklamowało swoje produkty,
    bo zbliżeń na laczki House'a było bardzo dużo, a mnie to jakoś nie
    irytowało. Choć jak ze wszystkim - z tym też można przesadzić.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 74. Data: 2013-12-25 19:40:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A inne amerykanskie radia ?
    > Z czegos w koncu trzeba zyc ...

    Też są reklamy, ale nie tak bardzo farmaceutyczne jak w polskim radio...
    Jest chyba większe zróżnicowanie tematyki tego co się reklamuje.

    Jasne: http://www.chicagopublicradio.org/player

    > A tak swoja droga to czesto w samochodzie slucham eski ... bo ma
    > lokalne reklamy. I wiem co sie w miescie dzieje.

    Znaczy się wiesz w której aptece kupić nowy syrop na kaszel? :-)

  • 75. Data: 2013-12-25 19:41:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message

> [...]
    > laczki House'a było bardzo dużo, a mnie to jakoś nie irytowało. Choć jak
    > ze wszystkim - z tym też można przesadzić.

    I nie mamy w USA "ostrzeżeń" że w programie jest lokowanie produktu :-)

  • 76. Data: 2013-12-25 19:49:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    > On 2013-12-25 13:19, adamschodowy wrote:
    > [...]
    > 55" TV? Nigdy nie oglądałem youtube na jakimkolwiek TV, ale jego jakość
    > jest to dupy nawet na moim 24" monitorze co stawia pod znakiem zapytania
    > sens oglądania dokumentów, zwłaszcza takich przyrodniczych, z ładnymi
    > widoczkami. Zupełnie nie rozumiem jak tak można się podniecać tandetą i
    > badziewiem w stylu youtube (czy TVP, czy TVN itd, itp). Bo niby jest
    > oferowana "za darmo"???

    Jaki szybki masz dostęp do internetu na którym oglądasz youtube?
    Pytam, bo ten serwis bardzo dynamicznie umie dostosowywać
    jakość transmisji video do przepustowości kanału danych...
    Ja na łączu 2.5Mbit mam z youtube problemy z jakością na kilku
    pierwszych minutach filmu, potem transfer nadgania i video się
    poprawia.
    Aplet do youtube w moim telewizorze Samsunga już nie ma takiej
    umiejętności i zamiast pogorszyć jakość (zmniejszając tym samym
    wymagania co do transferu) leci od razu, od początku w HD i na
    moim słabym łączu co chwile ma czkawkę: warto czasem wcisnąć
    pauzę, poczekać aż się video zbuforuje i puścić wtedy płynne
    odtwarzanie ale do czasu, bo lecąc w HD znowu przegoni szybkość
    transmisji i zaczyna mieć znowu czkawkę.
    Pytanie więc - masz przyzwoity internet do ściągania filmów HD?
    Powiedzmy 5-6Mbit/s?

  • 77. Data: 2013-12-25 19:51:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adamschodowy" <a...@g...pl> wrote in message

    > arte, planete - za***ista publicystyka i dokument, po polskiemu
    > a to parszywe youtube ktorym - odnioslem wrazenie - sporo osob gardzi bo
    > "za niska jakość jak na moje 55 cali" pozwala na zestawienie sobie
    > dowolnej ilości bieżących godzin, dni czy tygodni wyłącznie w tematyce
    > która interesuje, czy to jakies archiwalia nowozelandzkie sprzed 30 lat
    > czy nowe popularnonaukowe, czy też hermetycznonaukowe

    Na youtube jest Planete? O, muszę poszukać bo to cholernie ciekawy kanał...

    Poza tym zgadzam się z Tobą w pełni - często zamiast TV spędzam wolny
    czas na oglądaniu tego CO SAM WYBIORĘ właśnie na youtube...
    Szukam ciekawych filmów popularnonaukowych, więc jak możesz polecić
    lub podzielić się listą "ulubionych" ze swojego youtube to zachęcam :-)

  • 78. Data: 2013-12-25 20:09:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-12-25 19:49, Pszemol wrote:
    [...]
    > Jaki szybki masz dostęp do internetu na którym oglądasz youtube?
    1 Mbit/s. I nie oglądam youtube. Czasami tam zaglądam. :-D

    > warto czasem wcisnąć pauzę, poczekać aż się video zbuforuje i puścić
    > wtedy płynne odtwarzanie ale do czasu,
    Tak, znam tą sztuczkę.

  • 79. Data: 2013-12-25 20:21:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    > On 2013-12-25 19:49, Pszemol wrote:
    > [...]
    > 1 Mbit/s. I nie oglądam youtube. Czasami tam zaglądam. :-D

    Więc dlatego masz kiepską jakość transmisji.
    Miałbyś 5-6Mbit przekonałbyś się jak dobrze youtube działa.
    O ile oczywiście autor filmu nie wstawi jakiegoś gniota nakręconego
    w quarter-VGA jakimś starym struclem, ale jeśli treść warta oglądania
    to też warto takie coś oglądnąć.

    > Tak, znam tą sztuczkę.

    Przy 1Mbit/s chyba nic ta sztuczka u ciebie nie da :-)))

  • 80. Data: 2013-12-25 20:28:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 13:21:16 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > O ile oczywiście autor filmu nie wstawi jakiegoś gniota nakręconego
    > w quarter-VGA jakimś starym struclem, ale jeśli treść warta oglądania

    Jakis przyklad takiego filmu wysokiej jakosci ?
    Bo kolega nie narzeka ze mu sie zacina, tylko ze jakosc kiepska.

    Ale moze YT dobiera jakosc do predkosci, albo korzysta z
    zadeklarowanej ... dzis nic nie jest pewne ..

    J.