  • 131. Data: 2013-12-28 09:57:59
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:52be8395$0$2168$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ta, bo Egipt ma m.in. otwarta granice ladowa z Izraelem, gdzie swobodnie
    > przechodzi sie tam i z powrotem.

    Jasne... i po drodze trafia się w ręce gościnnych beduinów :-)

    > :-DDDDDDDDDDD

    Naprawdę nie wiem co Cię śmieszy... To co Ty oglądasz nie mnie krytykować.

  • 132. Data: 2013-12-28 11:58:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 00:34:14 +0100, Marek napisał(a):
    > On Thu, 26 Dec 2013 21:37:48 +0100, Zakonspirowany
    >
    > Ciekawostka jest też na mapce Polski, Trójmiasto zdecydowanie zawyża
    > ogólnokrajowa sśrednia.

    Byc moze Rumia podnosi wynik, a w niej Nowatel ze swoimi 450Mbit/s.
    Firma zdaje sie nie swiadczyc uslug dla publiki ... Urzad jakis
    podlaczyli i akurat testy przeprowadzili, czy w firmie maja 1500
    komputerow ?

    W Gdyni widac UPC jest popularne i szybkie, ale jakis Maxnet jeszcze
    szybszy.

    J.

  • 133. Data: 2013-12-29 17:00:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jasne... i po drodze trafia się w ręce gościnnych beduinów :-)

    Ze sie tak wyraze, w dupie byles...

    > Naprawdę nie wiem co Cię śmieszy...

    Nie dziwie sie. Jak to mowia, ludzie inteligentni znaja sie na zartach.

  • 134. Data: 2013-12-30 00:20:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Ze sie tak wyraze, w dupie byles...

    Fascynujące. Nie nudzi Ci się to atakowanie mnie?

    > Nie dziwie sie. Jak to mowia, ludzie inteligentni znaja sie na zartach.

    Umieją też śmieszne żarty robić lub opowiadać - Ty nie umiesz.

  • 135. Data: 2013-12-30 00:39:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Odnoszę inne wrażenie. IMO TVP ściga się z nadawcami komercyjnymi w
    > kierunku dna.

    I robi to bardzo skutecznie.
    Nie dość, że program na poziomie skrzypłocza, to dodatkowo nuda nie do
    oglądania. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio coś oglądałem na TVP.

    Chyba ze 2 lata temu byłem na wywczasach w okolicach Włądysławowa.
    No i nieszczęściem w hotelu mieli tylko TVP1,2,3.

    Tego się nie dało oglądać W OGÓLE. Na szczęście miałem laptopa, kupiło
    się jakieś parę DVD w gazecie, i szło wytrzymać.
    Ale TVP - dramat.

  • 136. Data: 2013-12-30 01:01:21
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 00:39:07 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > I robi to bardzo skutecznie.
    >
    > Nie do��, �e program na poziomie skrzyp�ocza, to dodatkowo nuda nie do
    >
    > ogl�dania. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio co� ogl�da�em na TVP.
    >

    > Chyba ze 2 lata temu by�em na wywczasach w okolicach W��dys�awowa.
    >
    > No i nieszcz�ciem w hotelu mieli tylko TVP1,2,3.
    >

    > Tego si� nie da�o ogl�da� W OG�LE. Na szcz�cie mia�em laptopa,
    kupi�o

    > si� jakie� par� DVD w gazecie, i sz�o wytrzyma�.
    >
    > Ale TVP - dramat.

    To może napisz co chciałbyś oglądać w tv. Telewizja publiczna, cokolwiek by to
    znaczyło, ma zaspokajać potrzeby wszystkich a nie tylko tych z manią wielkości.

  • 137. Data: 2013-12-30 02:46:41
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik k...@g...com napisał:
    > To może napisz co chciałbyś oglądać w tv. Telewizja publiczna, cokolwiek by to
    znaczyło, ma zaspokajać potrzeby wszystkich a nie tylko tych z manią wielkości.

    Chciałeś powiedzieć że telewizja publiczna najbliższa jest domowi
    publicznemu? Cóż, chyba muszę się z tobą zgodzić!

    --
    Darek

  • 138. Data: 2013-12-30 23:49:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    poszukaj sobie na youtube programó tvp z czasów "komuny".
    Dziś to, że TVP nadaje czasem teatr telewizji to wydarzenie, o którym
    wszyscy pieją z zachwytu - takie to "nietypowe".
    A kiedyś to była norma.

    Poza tym - ja już nic nie chcę oglądać w TVP. Chcę tylko , żeby się
    odstosunkowali od moich pieniędzy. Sobie zakodują ten swój zajebisty
    program, i to będzie gwarancja, że go nigdy więcej nie zobaczę. Bez żalu.

  • 139. Data: 2013-12-31 00:44:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 23:49:30 +0100, sundayman napisał(a):

    > poszukaj sobie na youtube programó tvp z czasów "komuny".
    > Dziś to, że TVP nadaje czasem teatr telewizji to wydarzenie, o którym
    > wszyscy pieją z zachwytu - takie to "nietypowe".
    > A kiedyś to była norma.

    Nie norma, a jeden seans na tydzien.

    Poza tym to nie wydarzenie, tylko niskobudzetowa produkcja - zamiast
    porzadny film zrobic, to sie robilo teatr, z niewielka i symboliczna
    scenografia, dwa dni zdjeciowe czy ile tam. Zreszta dzis teatrow
    pelno, tylko sie nazywaja serial :-)

    I tak jak pamietam - to nie cierpialem tych teatrow. Widac od malego
    niekulturalny cham bylem :-)
    Ale niektore byly fajne.

    A - i byly jeszcze drugi sens - czwartkowa "Kobra".

    J.

  • 140. Data: 2013-12-31 01:00:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nie norma, a jeden seans na tydzien.
    >
    > Poza tym to nie wydarzenie, tylko niskobudzetowa produkcja - zamiast
    > porzadny film zrobic, to sie robilo teatr, z niewielka i symboliczna
    > scenografia, dwa dni zdjeciowe czy ile tam.

    Najwyżej godzina "zdjęciowa". Na początku Teatr Telewizji był po prostu
    robiony na żywo. Tak jak wiele innych programów.

    Jarek

    --
    W mordę kopany! W życiu bym do teatru nie poszedł!