  • Data: 2015-02-18 22:30:50
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz ale nie mam ochoty sie zastanawiac co chcesz wyrazic przez ten
    > belkot.
    > Jesli piszesz cos o Kwasniewskim to nie interesuje mnie ta zapijaczny
    > czerwony cwaniaczek.

    >Żebyś nie musiał myśleć. Kwaśniewski i zapewne nie tylko on jest
    >zainteresowany żeby wschodnia Ukraina nie weszła w skład >Rosji. Jest
    >finansowo zainteresowany żeby była przy Ukrainie. Jeśli kilka milionów
    >ludzi mieszkających na jakimś terenie chce >przeprowadzenia głosowania czy
    >chcą zmiany granicy. To trzeba im umożliwić przeprowadzenia takiego
> [...]

    Kwasniewski obecnie to nic nieznaczacy pionek, nic od niego nie zalezy i nie
    ma na nic wplywu zwlaszcza na Ukrainie i w ogole gowno nie to obchodzi wiec
    nie wiem po co o nim ta dyskusja. Nakradl przez tyle lat to niech teraz
    siedzi cicho w swej chalupie na Warmii.
    Co do Donbasu to nie sa potrzebne zadne naciagane referenda bo ten teren juz
    jest rosyjski. Jesli Ukraina da sie wrobic w jego odbudowe i przez pewien
    czas utrzymywanie to beda totalnymi idiotami. Putin z tego skorzysta i
    przylaczy potem te tzw. samozwancze pseudorepubliki do Rosji jak Krym, za
    ukrainskie pieniadze.
    Zaleta tego burdelu jest to, ze putin przestal byc wiarygodnym partnerem dla
    zachodu na polu wielu dziedzin, przede wszystkim nowych technologii i moim
    zdaniem znacznie wiecej straci niz zyska. Owszem probuje rozbijac wspolnote
    UE przez takie Wegry czy Grecje, ale tam tez idioci nie siedza bo chca grac
    na 2 fronty.
    To na czym powinna teraz skupic sie Ukraina to w miare mozliwosci szybko
    odbudowac armie i stworzyc linie obrony, zeby ruscy nie dobrali sie do
    Charkowa na polnocy i Mariupola na poludniu ale do tego potrzebna jest pomoc
    UE i NATO, bo od strony rosyjskiej caly czas napywa nowy sprzet i wojsko.
    Straty ukraincy maja olbrzymie bo okolo juz 1000 zabitych zolnierzy i tyle
    samo w niewoli, no ale tak to jest jak przez lata nie modernizuje sie armii
    tylko na lewo silniki z czolgow wyprzedaje. Dodatkowo beznadziejne
    dowodzenie. Strat rosyjskich nie znamy bo zostaja po tamtej stronie, ale tez
    pewno male nie sa.