  • Data: 2015-02-15 21:38:59
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 20:55:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tego to nawet sam putin nie wymyślił.
    > Miejscowa ludność broni się przed faszystami od bandery przy pomocy
    > patelni i łuków
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To że się bronią nie podlega dyskusji. Czy Rosja im dostarcza broń? Dużo broni tam
    było. Na tamtym terenie mieszka dużo Rosjan. Rosja ma taką doktrynę że mają bronić
    swoich obywateli nawet jeśli są za granicami. A ze przy okazji coś ugrają, taka
    karma. W Rosji przewietrzą magazyny i zamiast zniszczyć amunicję to ją dali swoim na
    Ukrainie. Dali im części zamienne do rozkradzionego przez Ukraińców sprzętu i wyszła
    z tego porządna armia. Na tyle porządna że banerowskie bandy nie dają jej rady.
    Uważasz się za bystrzaka. Wytłumacz jak to jest że prezydent napadniętego przez Rosję
    państwa ma na terenie agresora działające fabryki, na dniach otwiera nową. Płaci w
    Rosji podatki z których Rosja finansuje wojnę. Putin powinien wydać dekret ze na
    każdym pocisku wysłanym separatystom będzie wygrawerowane ze zakupiony z funduszu
    celowego na który trafiły pieniądze z podatków jakie w Rosji płaci Poroszenko.