  • Data: 2015-02-16 02:14:18
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Z `Mazurami dałeś przykład że granice mogą się zmieniać. Dobrze jak to
    >odbywa się bez zabijania ludzi. Krym ma autonomię >od czasów >porozumienia
    >jakie podpisała Caryca z jakimś ważnym Turkiem. Nigdy ta umowa nie została
    >zdelegalizowana ani >wypowiedziana. W sposób >szczątkowy przestrzegano jej
    >w ZSRR. W powojennym, bo jak było w przedwojennym ZSRR nie >wiem, na Krymie
    >był jakiś marionetkowy mini >parlament.

    Co ten twoj pseudowyklad ma do rzeczy, masz cos z glowa ? Jak wygladaly
    granice Ukrainy zaaprobowane przez Rosje w memorandum w 1994 roku ?

    >Przykład z górnikami z Wujka to przyznaję bez bicia był typowy kop pod chuj
    >jaki dostałeś.

    Tzn. co, skopales sobie chuja ?

    >To bronili się w Wujku górnicy czy byli agresorami?

    A co nie wiesz, moze w ruskim czolgu wtedy siedziales, ze masz watpliwosci ?

    >Oprócz powstań Śląskich Twoja ukochana ojczyzna zaanektowała kawałek innego
    >państwa. Razem z Niemcami to zrobili. >Może jak wyjmiesz bala z oka to
    >zobaczysz że Wujek, powstania śląskie, Zaolzie to dokładnie to samo co
    >dzieje się teraz na >Ukrainie.

    Idz do szkoly naucz sie historii, rowniez o Zaolziu, bo jedyne co tam miales
    to chyba historia rozrusznika do poloneza.

    >To co się tam dzieje to bez wątpienia wina Rosji.

    szok 8-I

    >Ekipie Janukowycza pozwoliła na za dużo. A jak pojawiła się możliwość
    >przejęcia władzy przez Poroszenkę to go nie >odstrzelili. Zabili by jednego
    >a ocalili kilka czy kilkanaście tysięcy. Jak by mu zrobili wypadek na pół
    >roku przed majdanem to >prawie nikt by tego nie skojarzył. A nawet jak by
    >skojarzył to mógłby Putinowi na kant dupy skoczyć.

    Nie rozumiem tego belkotu.