  • Data: 2015-02-15 22:26:52
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To że się bronią nie podlega dyskusji. Czy Rosja im dostarcza broń? Dużo
    >broni tam było. Na tamtym terenie mieszka dużo Rosjan. Rosja ma taką
    >przy okazji coś ugrają, taka karma.

    Sowiecka doktryna to bandytyzm. Zawsze taka byla i jak widac nic sie nie
    zmienilo nawet w XXI wieku!

    >W Rosji przewietrzą magazyny i zamiast zniszczyć amunicję to ją dali swoim
    >na Ukrainie. Dali im części zamienne do rozkradzionego przez >Ukraińców
    >sprzętu i wyszła z tego porządna armia. Na tyle porządna że banerowskie
    >bandy nie dają jej rady.

    Wydaje mi sie, ze UPA to zakonczyla dzialanosc kilkadziesiat lat temu, po
    co te prostackie teksty? Natomiast ukrainska armia, ktora byla i jest w
    katastrofalnym stanie dzielnie sie trzyma przed sowieckim najazdem. Tak to
    jest uwierzyc sowietom podpisujac deklaracje o nienaruszalnosci granic i
    pozbyc sie broni jadrowej.
    Gdyby ja zatrzymali, Putin moglby sobie teraz tylko pogadac.

    >Uważasz się za bystrzaka. Wytłumacz jak to jest że prezydent napadniętego
    >przez Rosję państwa ma na terenie agresora działające fabryki, na >dniach
    >otwiera nową. Płaci w Rosji podatki z których Rosja finansuje wojnę. Putin
    >powinien wydać dekret ze na każdym pocisku wysłanym >separatystom będzie
    >wygrawerowane ze zakupiony z funduszu celowego na który trafiły pieniądze z
    >podatków jakie w Rosji płaci Poroszenko.

    Zyciorys Poroszenki nie jest czysty nie tylko z powodu biznesow, ktore w
    Rosji obiecal zamknac. Owszem uwazam, ze jest to jeden z powodow dlaczego
    zalezy mu na zawarciu rozejmu nawet na kiepskich warunkach. Tylko, ze nie o
    tym tutaj dyskutujemy.