  • Data: 2015-02-16 01:35:10
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy w swoim samouwielbieniu i bezgranicznym zadufaniu rozważasz opcję że
    >możesz się mylić?

    Ale w czym mam sie mylic ?

    >Masz dowody że w armii separatystów nie ma żołnierzy pochodzenia
    >ukraińskiego i są w niej sami Rosjanie.

    Na pewno sa i mongolskiego.

    >O ile zbir Poroszenko wciela na siłę do wojska

    Uwazaj zeby Komorowski zaraz ciebie nie wcielil :)

    >to separatyści oparci są na pospolitym ruszeniu.

    Zorganizowanym ruszeniu przez Putina, separatysow jest tam moze z 10%

    >Jeśli uważasz się za demokratę to tak jak się mylisz w ocenach tego co na
    >wschodzie, mylisz się że jesteś demokratą. Bo odmawiasz ludziom >możliwości
    >wyboru. I żeby to było w jakimś szczytnym celu. A ty odmawiasz im
    >możliwości wyboru bo masz niczym nie uzasadniony żal do ZSRR i >przeniosłeś
    >go na Rosję. Na dodatek w swojej nieświadomości uważasz że bandyci z
    >Ukrainy są Twoimi przyjaciółmi bo macie wspólnego wroga. >Ale oni nie
    >uważają Rosji za wroga bo mają tam fabryki a Ty masz tutaj gołą dupę.

    Zal to ma Putin, ze ZSRR sie rozpadlo. Ty jakis jego piesek jestes ? Placa
    ci za to wodolejstwo czy co ?
    Przestaje mnie dziwic zindoktrynowane rosyjskie spoleczenstwo. Tylko oni
    pisza, ze faszysci, a nie bandyci :)