  • Data: 2015-02-16 01:43:39
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 01:20:49 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > a Mazury do Polski, i co z tego ?

    > Autonomie na terenie Ukrainy sieroto, do czasu az Putin nie przylaczyl sobie
    > do Rosji.

    > W Kramatorsku tez ? Sprawdz na mapie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=8dZt60J2fNM

    > Teraz bedzie o gornikach z wujka :)

    Z `Mazurami dałeś przykład że granice mogą się zmieniać. Dobrze jak to odbywa się bez
    zabijania ludzi. Krym ma autonomię od czasów porozumienia jakie podpisała Caryca z
    jakimś ważnym Turkiem. Nigdy ta umowa nie została zdelegalizowana ani wypowiedziana.
    W sposób szczątkowy przestrzegano jej w ZSRR. W powojennym, bo jak było w
    przedwojennym ZSRR nie wiem, na Krymie był jakiś marionetkowy mini parlament.
    Przykład z górnikami z Wujka to przyznaję bez bicia był typowy kop pod chuj jaki
    dostałeś. To bronili się w Wujku górnicy czy byli agresorami? Oprócz powstań Śląskich
    Twoja ukochana ojczyzna zaanektowała kawałek innego państwa. Razem z Niemcami to
    zrobili. Może jak wyjmiesz bala z oka to zobaczysz że Wujek, powstania śląskie,
    Zaolzie to dokładnie to samo co dzieje się teraz na Ukrainie. To co się tam dzieje to
    bez wątpienia wina Rosji. Ekipie Janukowycza pozwoliła na za dużo. A jak pojawiła się
    możliwość przejęcia władzy przez Poroszenkę to go nie odstrzelili. Zabili by jednego
    a ocalili kilka czy kilkanaście tysięcy. Jak by mu zrobili wypadek na pół roku przed
    majdanem to prawie nikt by tego nie skojarzył. A nawet jak by skojarzył to mógłby
    Putinowi na kant dupy skoczyć.