  • Data: 2015-02-08 12:05:49
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .

    > USA staje po stronie zaatakowanych tylko wtedy, gdy ma z tego korzyść.

    Oczywiście, jest to dość logiczne, nie sądzisz?
    Mogliby nie stawać nigdy - nie mają takiego obowiązku.

    > Dobrze, że napisałeś o Iraku. Ponad milion ludzi zabitych (nie kiedyś,
    > teraz, w naszych czasach) do końca nie wiadomo w imię czego.

    Ale zabitych przez kogo?
    Bo chyba nie przez USA?
    To że się sami w powietrze wysadzają, to już raczej sprawa lokalnych
    idiotyzmów.

    > Wiadomo natomiast, że mandat ONZ był na podstawie fałszywych dowodów.
    > Kraj zrujnowany, hordy barbarzyńców trzymane za mordę przez Husajna knują
    > jak by tu dowalić złemu zachodowi.
    > Nie masz z tym problemu?

    Mam.

    Ale rozum pozwala mi to odróżnić, od pogonienia Serbów od mordowania ludzi w
    byłych jugolskich republikach, które chciały się tylko odłączyć.
    To są dwie różne rzeczy, całkowicie różne od napaści ruskich na Gruzję czy
    Ukrainę i trzeba być wyjątkowym bezmózgiem, żeby je razem zestawiać i
    próbować porównywać.

    > Z tym się nie mogę zgodzić.

    A to już nie mój problem, tylko Twój.

    Nigdy zwykły człowiek nie dąży do wojny - a
    > już na pewno nie miliony z danego kraju.

    Ale dając władzę psychopatom i NADAL popierając ich gdy już ujawnią się ich
    skłonności i cele, są współwinni i odpowiedzialni za takowych.
    A jako odpowiedzialni - giną przy powstrzymywaniu i likwidacji psychopatów -
    normalna rzecz.

    > Świat nie jest czarno-biały. Nie ma dobrych i złych - państwa nie mają
    > przyjaciół, Państwa mają INTERESY.

    Jasne.
    Al-Kaida i Państwo Islamskie też ja mają, ale to nie powód do
    usprawiedliwiania agresji.
    Granice państwowe powinny być święte, przynajmniej dla innych państw, a
    agresor powinien zostać powstrzymany, a najlepiej zgładzony.

    Inaczej wracamy do epoki walk plemiennych i wojen, co nijak mi się nie
    uśmiecha.
    I wisi mi co o tym sądzą ruscy, czy inni chętni na cudzą ziemię.
    Oraz ich poplecznicy w Twoim rodzaju.

    > Widać to dokładnie teraz, gdy Francja i Niemcy dogadują się z Putinem bez
    > naszego udziału

    I to pewnie jest powód żeby im przyklaskiwać?
    Nas tak samo przehandlowali sojusznicy podczas II wojny - uważasz, że to
    było ok?