  • Data: 2015-02-08 21:18:45
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 08 Feb 2015 11:59:06 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Ja też nic takiego nie piszę.
    > Majdan nie był spontanicznym zrywem biednych ukraińców.
    > Był zorganizowanym i precyzyjnie przeprowadzonym zamachem stanu w wyniku,

    Nie przesadzasz ? Z ta precyzja i ta organizacja ...

    > którego obalono demokratycznie wybranego prezydenta przeciwnika NATO i EU
    > (tak wiem, był marionetką Putina, ale wyborów jakoś nikt nie podważył).

    A moze jednak byl obaleniem legalnie wybranego prezydenta przez narod,
    ktory mial dosc tego lapownictwa, biedy, marionetki u wladzy, no i na
    koncu tej brutalnej milicji ...

    > U nas była ciągła nagonka na Janukowicza, jaki to jest obrzydły oligarcha,
    > pokazywali złote klamki i pałace. Zapomnieli jednak podać, że przy
    > Poroszenko to zwykły biedak.

    Tylko ze Poroszenko zarobil, a Janukowycz ukradl.
    No dobra Poroszenko tez ukradl, ale dawno :-)

    No i Poroszenko tez legalnie wybranym prezydentem jest.

    > Przez 3 miesiące ludzie przebywający tam byli żywieni, opłacani, atmosfera
    > była regularnie podgrzewana: snajperzy, morderstwa, podpalenia.
    > W sieci jest mnóstwo filmów i artykułów z których wynika, że to sami
    > ukraincy zorganizowali i co gorsze zabijali swoich.

    Zaraz .. a kto zorganizowal ? Poroszenko, Timoszenko, rada kozacka ?

    J.