  • Data: 2015-02-08 13:22:35
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 08 Feb 2015 11:38:46 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > USA staje po stronie zaatakowanych tylko wtedy, gdy ma z tego korzyść.

    Hm, I ws, II ws, Korea, Wietnam - gdzie tam korzysc ?

    > Jeśli ma taką potrzebę a "uciśnieni" nie proszą o pomoc, wymienia
    > rząd/lokalnego kacyka na taki/takiego, który o tą pomoc poprosi. Udziela
    > "pomocy" militarnej i finansowej wpędzając "wyzwolony" kraj w spiralę
    > zadłużenia.

    Ktora pozniej trzeba umorzyc, bo kraj nie wyrabia.

    > Lata 70, Ameryka Środkowa i Południowa.
    > Nie mam z tym problemu - dokładnie tak samo robią ruscy i np. Francja.

    No, Ruscy na troche mniejsza skale.

    > Dobrze, że napisałeś o Iraku. Ponad milion ludzi zabitych (nie kiedyś,
    > teraz, w naszych czasach) do końca nie wiadomo w imię czego.
    > Wiadomo natomiast, że mandat ONZ był na podstawie fałszywych dowodów.

    Nie calkiem. Ta bron tam wczesniej byla i byla pare razy uzyta.
    ONZ stosowna rezolucje wydal.

    A potem Irak stal sie ofiara "wypadku przy pracy". Po WTC trzeba bylo
    kogos obic, Afganistan nie stanal na wysokosci zadania, za szybko
    padl, trzeba bylo kolejnego chlopca do bicia.
    Duzo ich nie ma, padlo na Irak, a on sie sam podlozyl - utrudnial
    prace inspektorom ONZ, wystarczylo rezolucje odukrzyc.

    A wojenka byla poczatkowo wyjatkowo bezkrwawa.

    > Z tym się nie mogę zgodzić. Nigdy zwykły człowiek nie dąży do wojny - a
    > już na pewno nie miliony z danego kraju.

    No, historia Europy jest historia wojen. Zmadrzelismy ledwo 50 lat
    temu ...

    > Wszędzie są ci sami ludzie.
    > Kto dostarcza broń do Państwa Islamskiego? - kto ich finansuje?, - kto
    > fabrykował dowody w Syrii (o użyciu broni chemicznej przez reżim Assada)?

    No, jesli chodzi o islam, to poplecznikow znajdzie sie sporo.
    A krucjaty i kolonizacje pod znakiem krzyza to kto popieral :-)

    > Dlaczego nie można zrobić porządku z islamistami w Europie?

    Ale jak ? Demokratyczny kraj, ze swoboda wyznania, prawami obywatela

    > Putin musi siać propagandę o "zielonych ludzikach" bo ma wrogów w Rosji,
    > dla niego liczy się poparcie szarego obywatela a nie co pomyślą o nim
    > zachodni przywódcy.
    > Świat nie jest czarno-biały. Nie ma dobrych i złych - państwa nie mają
    > przyjaciół, Państwa mają INTERESY. Widać to dokładnie teraz, gdy Francja i
    > Niemcy dogadują się z Putinem bez naszego udziału, mimo, że nasi politycy
    > uważają, że mają coś do powiedzenia w tym konflikcie.

    Nie jestesmy juz potega militarna ani gospodarcza, wiec do powiedzenia
    mamy jedno: "pamietajcie 1939".

    J.