  • Data: 2015-02-08 14:28:02
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 12:05 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Oczywiście, jest to dość logiczne, nie sądzisz?
    > Mogliby nie stawać nigdy - nie mają takiego obowiązku.
    To jest moralność Kalgo. Albo są światowym żandarmem i pilnują praw
    człowieka na całym świecie - albo nie. A tak, tam gdzie nie mają nic do
    ugrania dopuszczają do wyżynania się dzikusów, mimo, że koszty
    powstrzymania tych rzezi są mniejsze niż jeden pocisk wystrzelony w
    Afganistanie.

    > Ale zabitych przez kogo?
    > Bo chyba nie przez USA?
    Jakby USA nie napadły Iraku nie zginęło by milion ludzi.
    Obie strony przyczyniły się do tych strat.

    > To że się sami w powietrze wysadzają, to już raczej sprawa lokalnych
    > idiotyzmów.

    > Mam.
    >
    > Ale rozum pozwala mi to odróżnić, od pogonienia Serbów od mordowania
    > ludzi w byłych jugolskich republikach, które chciały się tylko odłączyć.
    > To są dwie różne rzeczy, całkowicie różne od napaści ruskich na Gruzję
    > czy Ukrainę i trzeba być wyjątkowym bezmózgiem, żeby je razem zestawiać
    > i próbować porównywać.

    Somalia, Rwanda - mówi Ci to coś? - Serbia przy tym to pijacka rozróba.
    Ciągle o tym właśnie piszę, podwójna moralność.

    > Nigdy zwykły człowiek nie dąży do wojny - a
    >
    > Ale dając władzę psychopatom i NADAL popierając ich gdy już ujawnią się
    > ich skłonności i cele, są współwinni i odpowiedzialni za takowych.
    > A jako odpowiedzialni - giną przy powstrzymywaniu i likwidacji
    > psychopatów - normalna rzecz.
    Jaki w obecnej sytuacji w Polsce masz wpływ na wybór władzy?
    Ja nie mam żadnego wyboru. Zantagonizowanie społeczeństwa doprowadziło do
    tego, że ludzie wybierają miedzy PO a PIS - czyli u koryta od nastu lat są
    Ci sami złodzieje.
    Liczy się SLD i PSL. Fajna alternatywa, co?
    Widzisz jakąś szansę na zmianę w przeciągu najbliższego czasu? - ja nie.
    Wskaż mi kraj (poza Szwajcarią) w którym społeczeństwo realnie wybiera
    władzę (prezydenta, premiera), jest ze swoich wyborów zadowolone - władza
    nie kradnie bo wie, że będzie rozliczona.
    Utopia.

    > Jasne.
    > Al-Kaida i Państwo Islamskie też ja mają, ale to nie powód do
    > usprawiedliwiania agresji.
    > Granice państwowe powinny być święte, przynajmniej dla innych państw, a
    > agresor powinien zostać powstrzymany, a najlepiej zgładzony.
    Wszystko to prawda - nie mam zastrzeżeń. Powinno to dotyczyć oczywiście
    wszystkich agresorów - nie tylko "tych złych"

    > Inaczej wracamy do epoki walk plemiennych i wojen, co nijak mi się nie
    > uśmiecha.
    > I wisi mi co o tym sądzą ruscy, czy inni chętni na cudzą ziemię.
    > Oraz ich poplecznicy w Twoim rodzaju.
    Nie jestem nikogo poplecznikiem, nie obrażaj mnie.

    > I to pewnie jest powód żeby im przyklaskiwać?
    > Nas tak samo przehandlowali sojusznicy podczas II wojny - uważasz, że to
    > było ok?
    Komu przyklaskuję? - obserwuję i wyciągam wnioski. Nasi politycy i 90%
    społeczeństwa niestety tego nie potrafi.

    TG