  • Data: 2015-02-08 14:52:18
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 13:22 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ktora pozniej trzeba umorzyc, bo kraj nie wyrabia.
    Pożyczkodawca bardzo dba o to aby pożyczki nie dało się spłacić.
    Uwala się przemysł, przejmuje majątek narodowy (korporacje to robią),
    przejmuje się złoża naturalne i czeka na prośbę o kolejną pożyczkę.
    Dać Ci kilka przykładów z ostatnich 20 lat?

    > Nie calkiem. Ta bron tam wczesniej byla i byla pare razy uzyta.
    > ONZ stosowna rezolucje wydal.
    Pełna zgoda, ale gdy dokonywana była inwazja USA wiedziało, że już tam nic
    nie ma. Społeczeństwo międzynarodowe zostało okłamane.

    > A potem Irak stal sie ofiara "wypadku przy pracy". Po WTC trzeba bylo
    > kogos obic, Afganistan nie stanal na wysokosci zadania, za szybko
    > padl, trzeba bylo kolejnego chlopca do bicia.
    > Duzo ich nie ma, padlo na Irak, a on sie sam podlozyl - utrudnial
    > prace inspektorom ONZ, wystarczylo rezolucje odukrzyc.
    >
    > A wojenka byla poczatkowo wyjatkowo bezkrwawa.

    Ciągle o tym właśnie piszę - w mediach i w społeczeństwie zachodnim
    stosowane są podwójne standardy: to co robią USA jest dobre, co ruskie to
    złe. Ja tutaj ciągle piszę, że nie ma dobrych amerykanów - prowadzą taką
    samą zbrodniczą politykę jak ruscy czy Francja.
    Jak mają taką potrzebę - wywołują konflikt, który pochłania tysiące
    istnień, a mimo wszytko nikt ich za to nie potępia. Ciągle słyszymy:
    "pokojowa operacja", "misja stabilizacyjna", "interwencja", "wojna z
    terroryzmem" - a w większości przypadków powinno to się nazywać: napaść,
    agresja, zamach stanu.

    > No, historia Europy jest historia wojen. Zmadrzelismy ledwo 50 lat
    > temu ...
    Nic się nie zmieniło, nam szarakom wydaje się, że teraz jest bardziej
    "cywilizowaniej".
    Wojna jest wpisana w naturę człowieka. Taki los.

    > Ale jak ? Demokratyczny kraj, ze swoboda wyznania, prawami obywatela
    Bardzo prosto: wystarczy wprowadzić zasadę, że w kraju do którego
    wyemigrowali mają takie same prawa i obowiązki jakie panują w ich kraju w
    stosunku do imigrantów.
    Nie podoba się - to niech wracają tam skąd przybyli.

    > Nie jestesmy juz potega militarna ani gospodarcza, wiec do powiedzenia
    > mamy jedno: "pamietajcie 1939".
    Dlatego powinniśmy rozważnie działać na arenie międzynarodowej.
    Zachowujemy się za to jakbyśmy byli atomowym mocarstwem.

    TG