  • Data: 2015-02-08 11:59:06
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 10:46 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Tzn co wypływa?
    > Że to Ukraina zaatakowała i nadal atakuje ruskich?
    > Bez jaj, nikt poważny nawet nie sugeruje tego typu wariantu.

    Ja też nic takiego nie piszę.
    Majdan nie był spontanicznym zrywem biednych ukraińców.
    Był zorganizowanym i precyzyjnie przeprowadzonym zamachem stanu w wyniku,
    którego obalono demokratycznie wybranego prezydenta przeciwnika NATO i EU
    (tak wiem, był marionetką Putina, ale wyborów jakoś nikt nie podważył).
    U nas była ciągła nagonka na Janukowicza, jaki to jest obrzydły oligarcha,
    pokazywali złote klamki i pałace. Zapomnieli jednak podać, że przy
    Poroszenko to zwykły biedak.
    Przez 3 miesiące ludzie przebywający tam byli żywieni, opłacani, atmosfera
    była regularnie podgrzewana: snajperzy, morderstwa, podpalenia.
    W sieci jest mnóstwo filmów i artykułów z których wynika, że to sami
    ukraincy zorganizowali i co gorsze zabijali swoich.
    Wybory, zajęcie Krymu, agresja Rosji, regularna wojna Rosji z Ukrainą
    nastąpiła grubo po tych wydarzeniach.
    Ja do tego dołoży się sytuacje na Morzu Czarnym i Śródziemnym, widmo
    utarty bazy w Sewastopolu (nie przedłużenie dzierżawy przez Ukrainę), nowa
    baza USA w Rumunii i realna groźba utraty bazy w Syrii - to da się w
    sposób racjonalny wytłumaczyć reakcję Rosji. Robią to co inne mocarstwa -
    bronią swojej strefy wpływów.
    Można się też zastanowić czy próba jej ograniczenia (strefy wpływów) przez
    zachód, nie była prowokacją?

    TG

    TG