    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    <matq1h$7oc$1@node2.news.atman.pl> <mav9so$sph$1@node2.news.atman.pl>
    <mavmi5$qu2$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <mb31pq$ko4$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <mb327p$mgq$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <mb34bm$4g9$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <54d5f61b$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mb75d7$ddm$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 08 Feb 2015 09:54:31 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 09:06 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > A dlaczego cudzysłów?
    > Podaj takie, które faktycznie nie były obroną demokracji i wolności
    > przed czerwoną zarazą, tylko atakiem w imię poszerzania wpływów czyli
    > "demokracją"?
    >
    > Wrzucać do jednego worka Serbię, Chorwację i Irak - to bardzo nie na
    > miejscu.

    Tylko J.F. odniósł się merytorycznie do listy którą podesłałem (nie jest
    moja, znalazłem kiedyś w Internecie, nawet nie pamiętam gdzie).
    Zanim ją tutaj umieściłem zweryfikowałem ponad połowę dat (z tych o
    których nie pamiętałem).
    Lista przedstawia interwencje zbrojne, w których brali udział amerykanie
    od II wojny światowej (pewnie i tak nie wszystkie) i użyli w nich
    bombowców lub innych broni masowego rażenia. Nie ma na niej interwencji z
    udziałem jednostek specjalnych dokonujących "precyzyjnych operacji".
    W krajach z tej listy w wyniku działań USA masowo ginęli zwykli cywile.

    Lista miała obronić tezę, że nie ma "złych ruskich" i "dobrych amerykanów"
    Są mocarstwa, które aby chronić swoje interesy są gotowe dokonać zagłady
    milionów ludzi.
    Tak było w przeszłości i tak jest teraz, mimo postępu, cywilizacji, "praw
    człowieka" nic się w tym zakresie nie zmieniło.
    Infantylne jest myślenie, że należy jak najwięcej szczekać na Putina bo
    dzięki temu będziemy lepszymi przyjaciółmi Obamy.
    Oni się ze sobą zawsze dogadają, my dostaniemy po dupie.

    TG