  • Data: 2015-02-08 09:39:26
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > ?????
    > Co Ty bredzisz?

    Stawiam tezę, którą w normalnej rozmowie byłbym w stanie uwiarygodnić.
    Tutaj jednak nie mam szans.
    Od Nowego Roku znacznie się zmieniło tło polityczne tego konfliktu,
    wypływają nowe informacje, które powodują, że zaczynam mieć wątpliwości.
    Zastanawiam się czy oczywista wersja wydarzeń (przetestowana przez ruskich
    wielokrotnie w przeszłości, na Nas i innych krajach nadbałtyckich) jest w
    tym wypadku prawdziwa.
    Tylko głupiec nie ma nigdy żadnych wątpliwości.

    TG