    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Telewizor LCD i problem z różnicówką.
    Date: Wed, 11 Feb 2009 17:37:03 +0100

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 18:02:50 +0100, entroper napisał(a):

    > Sens jest taki, że jeśli nie ma prądów wyrównawczych, to nie zaszkodzi, a
    > być może czasem pomoże. Niestety czasem trafia się telewizor z bolcem.

    Cały problem z tym telewizorem polega na tym że żadne pojemności
    filtracyjne ani inne cechy konstrukcyjne nie powinny wywalać różnicówki,
    nawet jeśli będziemy podłączać kablówkę wprowadzającą obce uziemienie. Co
    do pojemności filtracyjnych to musiały by być w tym TV o rząd większe niż
    są typowo stosowane. Czary jakoweś albo trzeba pojechać i sprawdzić na
    miejscu :)
    --
    Jacek