  • Data: 2011-05-18 20:19:19
    Temat: Re: Telewizor Grunding z 98, zakłócenia krawędzi pionowych
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-05-2011 o 19:50:44 Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > <w...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Korekta, za szybko pisałem i wysłałem przed przeczytaniem.

    > przesuwaniem
    >
    > Gdyby zakłócenia ze zdjęcia pojawiały się i znikały, zmieniały w równym
    > tempie
    > co kolka sekund, to podejrzewać można by zakłócenia od sieci.
    > jeśli nieregularnie - przydźwięk można wykluczyć.
    No właśnie że są nieregularne, jakby to były jakieś okresowe zakłócenia to
    powinny byc na całym ekranie, a tutaj wyraźnie uprzywilejowany jest środek
    no i to całkowite zanikanie jest zastanawiające.
    Myslałem o foni że to w takt dźwięku, ale to nie te częstotliwości,
    chyba że się wzm końcowe np wzbudzają na dużo wyższej częstotliwości.
    Ale to sprawdze dopiero w sobotę.

    A co to?
    --
    Pozdr