  • Data: 2011-05-22 15:18:24
    Temat: Re: Telewizor Grunding z 98, zakłócenia krawędzi pionowych
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-05-2011 o 12:53:06 Mirek <i...@z...adres> napisał(a):

    > No jeżeli się przemieszczają jeden lub dwa poziome pasy (50/100Hz) to
    > ewidentnie coś z zasilaniem (czegoś).

    > Dziwne tylko, że po wymianie nie zauważyłeś żadnej poprawy.
    Bo to się zmieniało, raz było więcej za chwilę mniej, ale taka
    lekka poprawa była, mama później zauważyła że się to
    zaczyna zmniejszać.
    Z tego wynika że się formowały kondesatory, inna sprawa
    że to były kondesatory z odzysku o sporo większej
    pojemności niż orginalne :)
    Kupiłem już nowe ale na razie nie wymieniam, działa to nie ruszam
    poza tym nie bardzo mam czas.

    --
    Pozdr
    JanuszK