  • Data: 2010-06-21 20:22:02
    Temat: Re: Telekonwerter do Pętaksa.
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartlomiej Lidke" <o...@r...cy.rot13.invalid> napisał w
    wiadomości news:hvocjp$laj$1@news.onet.pl...

    > porownywales moze konwerter z resizem w programie graficznym?

    Ja porównywałem, ale na innej platformie. Do D700 zapinałem lustrzanego
    Rubinara 5.6/500 bezpośrednio i z rosyjskim konwerterem 2x, takim
    przerabialnym na pierścień pośredni po wyjęciu soczewek. Zdjęcia samplowane
    z ogniskowej 500 do powiększenia takiego jak z konwerterem wypadały jednak
    gorzej. Ale ustawianie ostrości i uzyskanie nieporuszonej foty na takim
    zestawie to loteria, sztuka dla sztuki. Ogniskowe niby dłuższe niż u Ciebie,
    ale przeliczając na DX kąt widzenia mniej więcej podobny.

    zdrówka, PW