  • Data: 2010-06-23 20:36:36
    Temat: Re: Telekonwerter do Pętaksa.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Jun 2010 14:35:46 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    > A co z filtrem AA, który rozmywa obraz na kilka pikseli średnicy?

    Praktyk, czy teoretyk?

    W 450D, jak i w E-PL1 kadruje (do zastosowan j/w) zamiast targac tele.
    Na obrazek na wuwe czy na niewielkie odbitki wystarcza spokojnie.

    Chyba ze Pentax ma az tak silny filtr AA ze 10x15 skadrowane ze srodka
    jest do d*? Choc raczej w to nie wierze...

    W to ze kadrowanie (z przymknieciem) da gorszy efekt niz zapinanie TC do
    amatorskiego zooma, tez raczej nie...

    PS. 0.2mm otworek na srednim (6x6) wyglada ostro odbity na 10x10cm, wiec
    zostawilbym te filozofie gdzies na boku :-) Nie to medium...
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns