  • 11. Data: 2014-06-05 20:03:13
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.06.2014 AL <a...@s...tam.pl> napisał/a:

    > to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

    To są albo chińskie podróbki albo "nowe" bo w nowych chińskich obudowach.
    Owszem, z rzadka trafi się udokumentowany leżak magazynowy,
    w stosownej cenie.

    Żeby nie było: E51 mam i uważam za bardzo przyjemny telefon.
    Ale to armata na muchę.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2014-06-05 20:06:20
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.06.2014 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Nokia 301

    Brak WiFi. To już wolę wspomnianego Samsunga.

    Śmieszne, jak taki moduł zapewne za parę centów
    w wyobraźni marketoidów pasuje wyłącznie do smartfona :-)

  • 13. Data: 2014-06-05 20:51:02
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.06.2014 14:24, Dominik & Co pisze:
    > Dzień dobry szanownym grupowiczom,
    >
    > Czy jest Wam znany telefon niemacalny,
    (...)
    > byle chodziła Opera Mini.
    tylko że to się prawie wyklucza. Oczywiście że od samego początku opery
    mini, działała na telefonach nie dotykowych, ale emulowała kursor,
    poruszany "4 kierunkami".

    W czym dotyk dzisiejszych telefonów przeszkadza? Czy nie może być
    telefon który ma klawisz i dotykowy rezystancyjny mały ekranik?
    ToMasz

  • 14. Data: 2014-06-05 21:17:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-05 17:36, AL wrote:

    > to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

    Uwierz handlarzowi GSM a bedziesz... dopisz sobie sam ;).
    To sa albo refurby, albo jakies skladaki, albo inne podroby.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2014-06-05 21:42:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-05 21:17, elmer radi radisson wrote:

    > Uwierz handlarzowi GSM a bedziesz... dopisz sobie sam ;).
    > To sa albo refurby, albo jakies skladaki, albo inne podroby.

    to ile wg Ciebie powinna kosztować E51 - oryginalna 100%, używana ale w
    stanie idealnym (cały komplet z papierami)?
    (skoro podróby ale nowe są za 300pln i drożej)

    Pytam bo mam taką i się zastanawiam czy zostawić jako rezerwę czy się
    pozbyć?

  • 16. Data: 2014-06-05 21:42:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.06.2014 ToMasz <n...@n...neostrada.pl> napisał/a:

    > tylko że to się prawie wyklucza. Oczywiście że od samego początku opery

    Co się wyklucza? Opera Mini i ekran niemacalny? Dobrze, że moja E51
    i żoniny Samsung C3530 o tym nie wiedzą...

    Nawet wygodniej mi się używa Opery na E51 niż na służbowym Ace2- pomijając
    oczywiście truizm, że krowiasty ekran jest czytelniejszy.

    > W czym dotyk dzisiejszych telefonów przeszkadza? Czy nie może być

    Po prostu żona nie chce macalnego. Z tym nie dyskutuję,
    a i w sumie ma trochę racji :)

    Pewnie skończy się na tańszym telefonie bez wifi, a zaoszczędzone pieniądze
    wystarczą na kilka lat na pakiety netowe...

    > telefon który ma klawisz i dotykowy rezystancyjny mały ekranik?

    Malutki lepiej nie, ale macalny ekran _i_ klawiatura wchodzi w grę-
    stąd wspomniana w pierwszym poście hybryda.

  • 17. Data: 2014-06-06 10:07:26
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Thu, 05 Jun 2014 12:24:56 +0000, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > ale bez przesady- 2 cale spokojnie wystarczą c) wyposażony w jakikolwiek
    > aparat foto d) z WiFi?
    >
    > Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.
    >
    > Jak na razie znalazłem tylko hybrydę Nokię X3-02 (macalny ekran i
    > klawiatura). Wyszukiwarki albo koncentrują się na istotniejszych
    > sprawach typu megapiksele aparatu, albo pozycje wpisywane są "na pałę"-
    > jak w Alledrogo ale i w ceneo- ustawienie w filtrze WiFi daje np. Nokię
    > 300 Asha...
    >
    > Bez WiFi jest np. fajny Samsung GT-S5610, naprawdę nie ma podobnego

    Wiem o dwóch modelach nokii Asha: 210 i 302
    Obydwa to modele z qwerty ekranem 2,4 cala 320x240 i wifi
    mają aparaty 210 2 MPx a 302 ma 3,2.
    Obydwa modele są w cenie do 300 pln nowe i w kilku kolorach, chociaż 302
    w sklepach jest najczęściej w szarej wersji.

    http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/telefony/asha210
    /specyfikacje/
    http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/telefony/asha302
    /specyfikacje/

    Przy okazji gdyby ktoś miał te telefony i mógł coś o nich powiedzieć.

    --
    daromar

  • 18. Data: 2014-06-06 11:11:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 05 Jun 2014 16:04:32 +0200, PiteR wrote:

    > http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

    Miotłowy się chyba zaciął z polecaniem tego telefonu, choć polecanie go
    gdy ktoś szukał tabletu jest nie do pobicia :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2014-06-06 15:11:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >W czym dotyk dzisiejszych telefonów przeszkadza? Czy nie może być
    >telefon który ma klawisz i dotykowy rezystancyjny mały ekranik?

    Sa jeszce takie, czy teraz wszystkie maja pojemnosciowy ?
    A pojemnosciowy ... nieprecyzyjny :-)
    A skoro macalny, to przeciez nie ma klawiszy kursora, zeby precyzyjnie
    ustawic.

    Za to ma szybkiego zooma na dwa paluchy :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-06-06 21:35:43
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.06.2014 daromar <...@m...com> napisał/a:

    > Wiem o dwóch modelach nokii Asha: 210 i 302

    Dzięki, pooglądam i poczytam.