  • 161. Data: 2011-03-22 19:40:31
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:uqrho6dqnojn6qaoi1nqagn1ptt6bl0og5@4ax.com...

    > Anglicy maja troche inne zdanie
    > http://www.merriam-webster.com/dictionary/tether?sho
    w=1&t=1300806262

    > : to fasten or restrain by or as if by a tether
    > <felt tethered to her desk until the work was done>
    > They tethered the horses in the shade.
    > The dog was tethered to the fence.

    I w jaki sposób jest to inne zdanie? Przecież jednym z moich
    przykładów jakie podałem wcześniej było uwiązanie psa do
    budy albo krowy łańcuchem do pastucha.

    > Jakbym mial dawac nowoczesne przyklady - tethering to
    > jest zakladanie simlocka w telefonie przez operatora :-P

    Nie spotkałem się z użyciem tego słowa w takim znaczeniu.
    A Ty?

    > A mozna do nich podlaczac komputery czy nie ?

    Napisałem już, że nie wiem. Nie jestem rzecznikiem prawnym AT&T,
    czytam ten sam tekst co Ty możesz przeczytać... Wyciągamy luźne
    wnioski które nie są oficjalną interpretacją akceptowaną przez AT&T.

    > No wlasnie - w tym ogolnym regulaminie nie widze jakiegos planu na
    > zwykle telefony, ani "modemy".

    > jakis zdalny pulpit odpalic, uruchomic zdalnie program z firmy,
    > korzystajacy z bazy na serwerze. Zapasowa lacznosc, jakby bylo trzeba
    > pilny przelew zrobic przy awarii internetu staconarnego.
    > Monitoring w domu czy w garazu sobie zrobic - wideo na zyczenie. czy
    > to na zyczenie. O widzisz - kamerke na stok narciarski, niech robi
    > nowe zdjecie co 15 minut. Sciagnac film przez P2P - ale legalny.
    > Alarm podlaczyc, czy inne urzadzenie do telemetrii.
    > Uploadowac filmy do YT.

    I to są rzeczy zabronione??
    Nie chce mi się tego teraz szukać, ale coś tu śmierdzi.

    > Owszem, ale w pkt 6.12.2 jest ostrzezenie ze moj nielimitowany dostep
    > moze zostac obciazony dodatkowa oplata, jesli przekrocze 5GB.
    > Nieokreslona i do uzgodnienia. Jak mieszkam w Kaliforni to wystarczy
    > ze mi notke z miesiecznym wyprzedzeniem wysla ? Bo ja moze jestem\
    > poza domem i poczty nie odbieram :-)

    Po pierwsze - dotyczy to tylko tych klientów co mają jeszcze
    nieodnowione umowy z nielimitowanym internetem - już takich
    nie oferują. Po drugie - W Kaliforni chodziło o kradzież/zgubienie
    telefonu... Notka z wyprzedzeniem dotyczyła wszystkich...
    Nie sądzę aby wysyłali ją papierową pocztą - dostaniesz sms'a
    od AT&T i tym samym jesteś poinformowany.

  • 162. Data: 2011-03-22 19:53:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 14:34:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie, bo większość klientów kupująca 2G na jakiś stary telefon
    > EDGE co nie ma nawet 3G go nie wydzwoni wcale...
    > Tymczasem te same 2G na smartfonie wydzwonić jest łatwo.
    > Aby zachęcić klienta starego telefonu do zakupu pakietu danych
    > obniża się mu cenę aby był w ogóle zainteresowany...

    Czyli jest uczciwe wpychać klientowi niepotrzebny mu produkt.

    > Szkoda że tego podejścia marketingowego nie czujesz, Waldek.
    > Wyśmiewając się takim wysilaniem się na dowcipy po prostu
    > się ośmieszasz. Przynajmniej w moich oczach.

    Dzięki, to naprawdę duży komplement. Ośmieszyć się w oczach idioty to jest
    coś!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 163. Data: 2011-03-22 20:26:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Czyli jest uczciwe wpychać klientowi niepotrzebny mu produkt.

    Nikt mu nic nie wpycha na siłę - raczej zachęca go niższą ceną.
    A nóż widelec się mu przyda...

    > Dzięki, to naprawdę duży komplement.
    > Ośmieszyć się w oczach idioty to jest coś!

    Dosyć mocno oddryfowałeś od rzeczywistości... ?

  • 164. Data: 2011-03-22 20:44:08
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-03-21 20:30, Pszemol pisze:

    > Ani bluetooth ani usb mnie nie interesuje tak bardzo jak wifi.
    > Dzięki, poszukam tego spv... cokolwiek to jest :-)

    Nie musisz szukać tego SPV :) Tylko aplikacji pod Windows Mobile i
    takiego telefonu, aplikacja nazywa się ICSControl.

  • 165. Data: 2011-03-22 20:56:14
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:ima8vq.8b8.1@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Są plany dla smartfonów droższe, dla tradycyjnych telefonów
    > internet jest dużo tańszy.

    Tak sobie czytam i mam jedno pytanie do Ciebie jako statystycznego
    użytkownika któremu udało się wmówić jakąś bzdurę. Czy nie uważasz że plan
    taryfowy powinien być uzależniony od limitu GB?
    To że GPRS nie obciąży łącza jak HSPA+ to logiczne, ale przy 21Mb/s sieć
    żyje, a przeważnie limit jest na 3,6-7,2Mb/s lub 1-2Mb/s w przypadku P4 i
    nie ma problemu. U nas nie ma uzależnienia od tego jak wykorzystujemy łącze
    i to działa, nawet nie wyobrażam sobie jakbym miał płacić dodatkowo za to że
    mam starego smartfona skoro tyle lat takiej potrzeby nie było.

    > Tak, to jest ogólny regulamin prowadzenia usług telefonii komórkowej.
    > Podpisujesz zgodę na te warunki przy kupowaniu telefonu, kupowanie
    > startera prepaid czy też abonamentu.

    W PL można starter kupić w kiosku, a nawet w przysłowiowym warzywniaku...
    też bym się zdziwił jakbym miał podpisać umowę - co prawda rejestrowałem
    kartę, ale to było dobrowolne. U nas za tzw. "regulamin usłu
    telekomunikacyjnych" można by uznać prawo telekomunikacyjne, zabrania się
    używania karty niezgodnie z prawem i tyle, operatorowi tłumaczyć się nie
    trzeba jeśli się tego samemu nie chce.

> [...]
    > rachunku na podstawie tego, że używałeś tej funkcji to jest to właśnie
    > autoryzowana przez Ciebie usługa faktem jej użycia na Twoim telefonie.

    W PL wiele rzeczy może i jest postawionych na głowie, ale cieszę się że tu
    mamy trochę normalności, płaci się za GB, można kupić plan gdzie GB w nocy
    będą free, można kupić prepaid gdzie 6GB jest za 35zł i to operator się
    stara by sieć dała radę, a nie wmawia użyszkodnikowi że zapycha łącza...

    Pozdr

  • 166. Data: 2011-03-22 20:57:39
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:im7qf4.bu8.1@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Czy możesz iPhone 4 kupić za $199 bez smyczy?

    Z ciekawości sprawdziłem cene iPhone 4 16GB w moim planie, konfigurator
    pokazuje 1zł + opcje usunięcia simlocka za 19zł. Powyższe kwoty to kwoty
    netto, ale w niższym planie biznesowym ten fon też jest za 599zł... dla
    indywidualnych przy 29zł miesięcznie 2599, przy 99zł 1599... czemu za 100zł
    abonamentu raz jest 599, a raz 1599 to nie wiem :-) Ale za 100zł miesięcznie
    mamy ten fon za te Twoje ~200$ i za ~6$ ściągamy smycz od razu salonie...
    nie jest źle jak na zacofany kraj :-)

    Pozdr

  • 167. Data: 2011-03-22 21:13:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Mar 2011 14:40:31 -0500, Pszemol wrote:
    w=1&t=1300806262

    >I w jaki sposób jest to inne zdanie? Przecież jednym z moich
    >przykładów jakie podałem wcześniej było uwiązanie psa do
    >budy albo krowy łańcuchem do pastucha.

    Ale celem uwiazania jest uwiazanie, a nie transmisja danych :-)

    >Nie spotkałem się z użyciem tego słowa w takim znaczeniu.
    >A Ty?

    Nie, ale coz to jest simlock jak nie przywiazanie do jednej sieci
    komorkowej :-P

    >I to są rzeczy zabronione??
    >Nie chce mi się tego teraz szukać, ale coś tu śmierdzi.

    pkt 6.2

> [...]
    >Nie sądzę aby wysyłali ją papierową pocztą - dostaniesz sms'a
    >od AT&T i tym samym jesteś poinformowany.

    A ja nie mam przy sobie telefonu :-P

    P.S. Swoja droga dziwne - jak na kraj prawnikow i wielka korporacje to
    strasznie amatorska mi sie wydaje ta umowa :-)

    J.

  • 168. Data: 2011-03-22 21:16:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Nie musisz szukać tego SPV :) Tylko aplikacji pod Windows
    > Mobile i takiego telefonu, aplikacja nazywa się ICSControl.

    Mogę tu pożyczyć od kolegi Motorolę Q9 - czy to pójdzie
    na tym telefonie? Nie mogę na witrynie motoroli znaleźć
    specyfikacji tego telefonu - czy to aż tak stary rzęch jest?
    Ma to WM6 z tego co widzę, powinno zadziałać?
    Ale chyba 3G tylko amerykańskie jest...
    http://reviews.cnet.com/smartphones/motorola-q-q9/17
    07-6452_7-32329274.html

  • 169. Data: 2011-03-22 21:27:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:16:37 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > specyfikacji tego telefonu - czy to aż tak stary rzęch jest?
    > Ma to WM6 z tego co widzę, powinno zadziałać?

    Pożyczenie jest za drogie, poszukaj czegoś tańszego.

    BP, NMSP.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 170. Data: 2011-03-22 21:41:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > miesięcznie mamy ten fon za te Twoje ~200$ i za ~6$ ściągamy smycz od razu
    > salonie... nie jest źle jak na zacofany kraj :-)

    No to jest całkiem dobrze... Nie wiem czemu dwu kolegów z biura w Polsce
    rzuciło się tu na sklepy w lecie ubiegłego roku aby kupić na delegacji w USA
    iPhone 4 i byli wielce rozczarowani że nie mogli go kupić bez kontraktu,
    bo podobno w Polsce był strasznie, strasznie drogi... Chcieli nawet na Ebayu
    kupować za $550-600 dolarów. Coś się zmieniło od sierpnia 2010 ?