    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Tue, 22 Mar 2011 14:40:31 -0500
    <1s742xhug8pld$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <d...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <q...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <u...@4...com>

    news:uqrho6dqnojn6qaoi1nqagn1ptt6bl0og5@4ax.com...

    > Anglicy maja troche inne zdanie
    > http://www.merriam-webster.com/dictionary/tether?sho
    w=1&t=1300806262

    > : to fasten or restrain by or as if by a tether
    > <felt tethered to her desk until the work was done>
    > They tethered the horses in the shade.
    > The dog was tethered to the fence.

    I w jaki sposób jest to inne zdanie? Przecież jednym z moich
    przykładów jakie podałem wcześniej było uwiązanie psa do
    budy albo krowy łańcuchem do pastucha.

    > Jakbym mial dawac nowoczesne przyklady - tethering to
    > jest zakladanie simlocka w telefonie przez operatora :-P

    Nie spotkałem się z użyciem tego słowa w takim znaczeniu.
    A Ty?

    > A mozna do nich podlaczac komputery czy nie ?

    Napisałem już, że nie wiem. Nie jestem rzecznikiem prawnym AT&T,
    czytam ten sam tekst co Ty możesz przeczytać... Wyciągamy luźne
    wnioski które nie są oficjalną interpretacją akceptowaną przez AT&T.

    > No wlasnie - w tym ogolnym regulaminie nie widze jakiegos planu na
    > zwykle telefony, ani "modemy".

    > jakis zdalny pulpit odpalic, uruchomic zdalnie program z firmy,
    > korzystajacy z bazy na serwerze. Zapasowa lacznosc, jakby bylo trzeba
    > pilny przelew zrobic przy awarii internetu staconarnego.
    > Monitoring w domu czy w garazu sobie zrobic - wideo na zyczenie. czy
    > to na zyczenie. O widzisz - kamerke na stok narciarski, niech robi
    > nowe zdjecie co 15 minut. Sciagnac film przez P2P - ale legalny.
    > Alarm podlaczyc, czy inne urzadzenie do telemetrii.
    > Uploadowac filmy do YT.

    I to są rzeczy zabronione??
    Nie chce mi się tego teraz szukać, ale coś tu śmierdzi.

    > Owszem, ale w pkt 6.12.2 jest ostrzezenie ze moj nielimitowany dostep
    > moze zostac obciazony dodatkowa oplata, jesli przekrocze 5GB.
    > Nieokreslona i do uzgodnienia. Jak mieszkam w Kaliforni to wystarczy
    > ze mi notke z miesiecznym wyprzedzeniem wysla ? Bo ja moze jestem\
    > poza domem i poczty nie odbieram :-)

    Po pierwsze - dotyczy to tylko tych klientów co mają jeszcze
    nieodnowione umowy z nielimitowanym internetem - już takich
    nie oferują. Po drugie - W Kaliforni chodziło o kradzież/zgubienie
    telefonu... Notka z wyprzedzeniem dotyczyła wszystkich...
    Nie sądzę aby wysyłali ją papierową pocztą - dostaniesz sms'a
    od AT&T i tym samym jesteś poinformowany.