  • 91. Data: 2011-03-21 16:03:27
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 12:21:32 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
    >
    >W takim chorym kraju żyjesz :-)
    >
    >Acz ... nie słyszałem by w Polsce autoryzowane "robiły na częściach
    >klienta". Taki "urok" przemysłu samochodowego.

    Zdarza sie. Aczkolwiek .. to potencjalnie rodzi wiele problemow
    prawnych. Mozliwe ze w USA to jest po prostu zbyt ryzykowne.

    J.

  • 92. Data: 2011-03-21 16:23:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:im5g99.3gk.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > Podaję tyle ile usłyszałem w serwisie. Tłumaczyłem już (nie doczytałeś?)
    > że nie można przynieść swoich części. Nie pisałem ile zaoszczędziłem
    > tylko napisałem ile kosztowało to samo co zrobiłem w stacji obsługi.

    Sam nie doczytałeś co napisałeś... prawda jakie to zabawne? Nie można tego
    było zrobić w tym serwisie w tym konkretnym serwisie na który się uparłeś.
    W Polsce też w wielu takich przypadakch usłyszysz że się nie da...

    > Nie możesz być chyba aż tak niezorientowany aby nie wiedzieć, że koszt
    > części do wymiany klocków, tarcz i płynu stanowi mały ułamek $1000 ?

    Widać że nie zrozumiałeś i już chyba nie zrozumiesz...

    Z mojej strony EOT.

    Pozdr

  • 93. Data: 2011-03-21 16:26:51
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:ce6vvxg9px3m.1aws50gmarfcb$.dlg@40tude.net...

    > Mnie bardziej bawią ciągłe pytania czy nie da się czegoś tańszego do
    > tetheringu znaleźć :)

    Widzę że jest tu niezły aj-diota z USA, a ja się wepnę w wątek, czy
    przełożenie karty do modemu to też tetering? Co na ajfon, ej ti en ti i
    konstytucja USA?

  • 94. Data: 2011-03-21 16:32:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A po amerykansku to nie ? Nie po to umowa ma 100 stron czy wiecej,
    > zeby sie potem dalo stwierdzic "ale umowa tego nie precyzowala".
    >
    > Taki Silverstein chcial dwukrotne ubezpieczenie za WTC odebrac, no ale
    > to Zyd, wiec moze i z Polski :-)

    Akurat w przypadku tethering jest jasno i wyraźnie napisane...
    Teraz zerknąłem na opcje jakie mogę dodać do swojego planu i widzę
    że plany tańsze, 200MB i 2GB miesięcznie nie mają w ogóle opcji tethering.
    To jest dostępne tylko dla planu 4GB. Jest 5 opcji planów danych:

    iPhone 3G Data Features:
    1. DataPlus 200MB for iPhone, $15 miesięcznie
    2. DataPro 2GB for iPhone, $25 miesięcznie
    3. DataPro 2GB for iPhone Enterprise, $40 miesięcznie
    iPhone 3G Tethering Features:
    4. DataPro 4GB for iPhone, $45 miesięcznie
    5. DataPro 4GB for iPhone Enterprise, $60 miesięcznie

    To jest opis opcji "DataPro 4GB for iPhone", tej za $45:

    DataPro 4GB is required for use of Internet Tethering or Personal Hotspot.
    Internet Tethering over Bluetooth or USB requires iOS4.0 and iPhone 3G,
    iPhone 3GS, or iPhone 4. Personal Hotspot over Wi-Fi requires iOS4.3 and
    iPhone 4 .

    Need web access on the go? Designed for iPhone users who stream music,
    download videos, files, and apps; plus send email, surf the web and more.
    Includes 4 GB of data to share between your phone and your laptop or
    netbook, unlimited usage with AT&T Wi-Fi Basic access, and Visual Voicemail
    to listen to voicemail messages in any order you choose.

    Is it the right amount of data for you? Try the AT&T Data Usage Calculator
    tool to estimate how much data you use every month. How do I use AT&T Wi-Fi
    Basic? iPhone has Wi-Fi built in! You can connect quickly and seamlessly to
    your home wireless network or to more than 20,000 AT&T Wi-Fi Hot Spots in
    the U.S at no additional charge. Find an AT&T Hot Spot near you. A Wi-Fi
    enabled device required. Other restrictions apply. See www.attwifi.com for
    additional services details and locations. What if I go over 4 GB? DataPro 4
    GB for iPhone includes 4 GB of data for use in the U.S. If 4 GB is exceeded,
    an additional 1 GB is automatically provided at a rate of $10 for each
    additional 1 GB. All data allowances, including overages, must be used in
    the billing period in which the allowance is provided. For more details on
    Data Plans, go to www.att.com/dataplans.

    Please note: An eligible data plan for iPhone is required. If AT&T
    determines that you are using an iPhone on your account without an eligible
    data plan, AT&T reserves the right to add an eligible data plan to your
    account and bill the appropriate monthly fee.

    Nie wiem właściwie czym się różnią opcje "Enterprise", opis wspomina jakieś
    aplikacje biznesowe i dostęp do corporate e-mail, może chodzi o pakiet MS
    Outlook? Nie mam pojęcia - używam normalnego klienta POP3 aby ściagać maile
    służbowe z firmy.

    Ile kosztuje w Polsce miesięczny plan z 4GB danych, ten z włączonym
    tetheringiem?

  • 95. Data: 2011-03-21 17:06:11
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    > "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Nie podałeś najtańszej opcji dla kogoś kto szuka telefonu z wifi.
    > Nie podałeś w ogóle telefonu. Nie zrozumiałeś wątku ani pytania.

    Nokia E51 za 200zł czyli około 60 baksów, też za dużo dla Ciebie
    aj-dioto??

  • 96. Data: 2011-03-21 17:07:43
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    > "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > Za 100zł? Podasz mi proszę model/producenta?

    Dlaczego Ty głupolu w ogóle pytasz na polskich grupach, skoro jesteś w
    najlepszym kraju na świecie, państwie wynalazly aj-fona <bije pokłony>
    nie ma tam lokalnych grup dla aj-zbeściarzy? A może trzeba znać język

  • 97. Data: 2011-03-21 17:09:54
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > No toś mi pomógł... dzięki :-))))))))
    >
    > Swoją drogą - telefon nie wymagający płacenia? Są takie? To ja
    > poproszę :-)

    Z każdego można podzwonić na 112, albo popykać w węża na Nokii, po
    włożeniu np Popa możesz za darmo utrzymywać numer przez rok i przyjmować
    rozmowy od ziomali z dachów. No ale co Ty możesz wiedzieć,
    zakontraktowany i zasimlokowany w ej ti end ti, przeczytaj kontrakt bo
    jeszcze się okaże że za jailbreak musisz zrobić Jobsowi loda

  • 98. Data: 2011-03-21 17:12:22
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

> [...]
    > aby ściagać maile służbowe z firmy.
    >
    > Ile kosztuje w Polsce miesięczny plan z 4GB danych, ten z włączonym

    <ciach, bzdury azbeściarza>

    I co nas to obchodzi? Nikt tu nie będzie rozmawiać o ATT nie nasza
    broszka, kapujesz? Wypad na usańskie grupy.
    Żaden operator nie używa pojęcia teteringu, akurat z danymi robisz co
    chcesz

  • 99. Data: 2011-03-21 17:14:09
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > broszka, kapujesz? Wypad na usańskie grupy.
    > Żaden operator nie używa pojęcia teteringu, akurat z danymi robisz co

    W Polsce, oraz w Europie praktycznie wszystkie usługi są dostępne na
    kartę, nie to co w usraju, gdzie prepaid to trzeci świat, na którym nic
    nie działa i kosztuje kosmiczne pieniądze.

  • 100. Data: 2011-03-21 17:34:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 11:32:53 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    >że plany tańsze, 200MB i 2GB miesięcznie nie mają w ogóle opcji tethering.
    >To jest dostępne tylko dla planu 4GB. Jest 5 opcji planów danych:

    Ty to nazywasz jasno napisane ?

    A mnie interesuje umowa czy regulamin, gdzie bedzie jasno napisane ze
    w danym planie nie wolno uzywac do pewnych celow.

> [...]
    >iPhone 3G Tethering Features:
    >4. DataPro 4GB for iPhone, $45 miesięcznie
    >5. DataPro 4GB for iPhone Enterprise, $60 miesięcznie

    To jeszcze mniej rozumiem. Nie chca zebym przekroczyl 2GB i zaplacil
    za kolejne ?
    To z czystej zlosliwosci wykorzystalbym sumiennie cala przyslugujaca
    mi ilosc, chocbym mial cala noc YT ogladac :-P

    I jeszcze bym napisal jakis program udajacy IE :-)

    J.