    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Tue, 22 Mar 2011 16:41:50 -0500

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:imb2it$jfj$1@news.onet.pl...

    > Z ciekawości sprawdziłem cene iPhone 4 16GB w moim planie, konfigurator
    > pokazuje 1zł + opcje usunięcia simlocka za 19zł. Powyższe kwoty to kwoty
    > netto, ale w niższym planie biznesowym ten fon też jest za 599zł... dla
    > indywidualnych przy 29zł miesięcznie 2599, przy 99zł 1599... czemu za
    > 100zł abonamentu raz jest 599, a raz 1599 to nie wiem :-) Ale za 100zł
    > miesięcznie mamy ten fon za te Twoje ~200$ i za ~6$ ściągamy smycz od razu
    > salonie... nie jest źle jak na zacofany kraj :-)

    No to jest całkiem dobrze... Nie wiem czemu dwu kolegów z biura w Polsce
    rzuciło się tu na sklepy w lecie ubiegłego roku aby kupić na delegacji w USA
    iPhone 4 i byli wielce rozczarowani że nie mogli go kupić bez kontraktu,
    bo podobno w Polsce był strasznie, strasznie drogi... Chcieli nawet na Ebayu
    kupować za $550-600 dolarów. Coś się zmieniło od sierpnia 2010 ?