  • 1. Data: 2011-03-18 15:10:25
    Temat: Koniec pewnej epoki...
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Czy wiecie, kto powiedział, że "najlepszą taryfą biznesową jest dobrze
    skonfigurowany prepaid"? A może wiecie, kto rzekł, że "najlpeszym
    abonamentem biznesowym jest Play Fresh"?

    Właśnie ten czas minął:

    "- Przez wiele lat korzystałem z taryf pre-paid. Dzięki pakietom i
    usługom obniżającym koszty średnia cena minuty ostatnio sięgała nawet 12
    gr. Tak niskich średnich cen połączeń nie dawał żaden abonament. Kupując
    nowy smartfon zdecydowałem się jednak na abonament, bo z wyliczeń wyszło
    mi, że łączny koszt zakupu i używania przez dwa lata będzie niższy, niż
    kupienie telefonu na wolnym rynku i dalsze korzystanie z usług pre-paid
    - mówi Maciej Bębenek, dziennikarz Mobile Internet, miesięcznika
    telekomunikacyjnego."

    Więcej:
    http://fkn.pl/kmz

    Najlepszego, Maćku! ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 2. Data: 2011-03-18 15:20:17
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 16:10:25 +0100, TGor napisał(a):

    > Właśnie ten czas minął:

    Minął jak minął - dalej w tekście jest, że tej oferty już nie ma -
    widocznie była za dobra.
    W cywilizowanych krajach są oferty abonamentowe bez telefonu, które
    potrafią kosztować 30-50% porównywalnej minutowo oferty z telefonem
    (w zalezności od tego czy cyrograf trwa 30 dni czy 12 miesięcy), w Banana
    Republic of Poland najwidoczniej rynek wciąż jeszcze nie dorósł.

    W Bolandzie za to są oferty jak ta Plejowa na iPhone 4 z której rżałem pół
    roku temu, bo licząc przelot British Airways do Londynu, zakup w Apple
    Store, hotel, dobrą kolację i bilet na komunikację, żeby pozwiedzać, wciąż
    zostawało w kieszeni 1000 zł. Zupełnie nie licząc dwuletniej smyczy.

    A gdzie jeszcze uwzględnienie, że najnowsze telefony często pokazują się z
    półrocznym opóźnieniem itp itd...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2011-03-18 15:38:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 15:20:17 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >(w zalezności od tego czy cyrograf trwa 30 dni czy 12 miesięcy), w Banana
    >Republic of Poland najwidoczniej rynek wciąż jeszcze nie dorósł.

    No jak nie - w Erze patrzyles ? Dla przedluzajacych umowe.

    Nie wiem jak teraz, dawniej byly interesujace, potem sie popsuly -
    rynek nie dorosl. Ciagle u nas istotne sa wskazniki, a klient malo
    zarabia i mozna go telefonem skusic.

    J.

  • 4. Data: 2011-03-18 15:44:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 16:38:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > No jak nie - w Erze patrzyles ? Dla przedluzajacych umowe.

    A ja mam na myśli normalne oferty, dostępne po wejściu do salonu, bez
    żadnych cyrków, znajomości itp..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 5. Data: 2011-03-18 16:25:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-18 16:10, TGor pisze:
> [...]
    > kupienie telefonu na wolnym rynku i dalsze korzystanie z usług pre-paid
    > - mówi Maciej Bębenek, dziennikarz Mobile Internet, miesięcznika

    Dziękuję i wzajemnie. Natomiast dementuję pogłoski, jakobym cokolwiek
    mówił o Playu :-)

  • 6. Data: 2011-03-18 17:25:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Nie wiem jak teraz, dawniej byly interesujace, potem sie popsuly -
    > rynek nie dorosl. Ciagle u nas istotne sa wskazniki, a klient malo

    W dzisiejszych czasach nie wiem czy jest sens trzymać ten sam telefon dłużej
    niż dwa lata... dla kogo więc taka oferta?

  • 7. Data: 2011-03-18 17:38:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 12:25:18 -0500, Pszemol wrote:

    >W dzisiejszych czasach nie wiem czy jest sens trzymać ten sam telefon dłużej
    >niż dwa lata... dla kogo więc taka oferta?

    Jak dobry to jest sens :-P

    Moze byc jeszcze dla staruszkow, dla kobiet, dla malych dzieci, albo
    czlowiek normalnie sobie chce czy musi kupic nowy telefon jak mu sie
    podoba, a nie jak mu sie umowa skonczy.

    J.

  • 8. Data: 2011-03-18 17:53:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A ja mam na myśli normalne oferty, dostępne po wejściu do salonu, bez
    > żadnych cyrków, znajomości itp..

    ja właśnie tydzien temu chciałem jakąś TANIĄ oferte, moze być firmową.
    Uniwersalny Orange startuje dla firm od 30 zł z rozmowami po 30parę
    groszy za minute abo na 24 miesiace. Wersja bez telefonu... skraca okres
    umowy do 12 miesiecy. Oferta sprzedaje sie re-we-la-cyjnie!!!
    Gdybym chciał dzwonić do sieci to w prepaidzie to samo mozna mieć za
    mniej niż 30% ceny!
    w playu, podobne warunki (+play i stacj-1000minut) za dokłanie 51% tego
    co w orange.

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-03-18 18:49:03
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-18 16:38, J.F. wrote:

    > No jak nie - w Erze patrzyles ? Dla przedluzajacych umowe.

    Świta mie, że i Play ma coś w zanadrzu. Z tym, że nie bardzo się opłaca
    jak trzeba wyłożyć 1600zł od ręki za smartphone, który i tak za 2 lata
    zechcemy wymienić.

  • 10. Data: 2011-03-18 18:51:33
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-18 17:25, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Dziękuję i wzajemnie. Natomiast dementuję pogłoski, jakobym cokolwiek
    > mówił o Playu :-)

    No ale ktoś to powiedział, i ja go namierzę. ;-)