  • Data: 2011-03-22 22:26:36
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:imajnc.89g.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > No to jest całkiem dobrze... Nie wiem czemu dwu kolegów z biura w Polsce
    > rzuciło się tu na sklepy w lecie ubiegłego roku aby kupić na delegacji w
    > USA iPhone 4 i byli wielce rozczarowani że nie mogli go kupić bez
    > kontraktu, bo podobno w Polsce był strasznie, strasznie drogi... Chcieli
    > nawet na Ebayu kupować za $550-600 dolarów. Coś się zmieniło od sierpnia
    > 2010 ?

    Dziś na allegro nówka bez smoka z polskiej dystrybucji od 1500zł,
    "najfajniejsza cena" w Orange to 2599zł + 23%Vat. Z tej strony potwornie
    drogo, ale w taryfach biznes (AFAIR 114/mc) cena max 599+Vat jak już
    wspominałem. Zależy z której strony się patrzy, ot co.

    Dla klientów indywidualnych iPhone 4 dalej jest w cenie zaporowej, ja tylko
    podałem przykład, że można go kupić w normalnej cenie - a wbrew pozorom
    sporo osób wydaje miesięcznie około 100zł "na telefon" co otwiera nam drzwi
    do tańszego sprzętu.

    Pozdr