  • Data: 2011-03-22 22:08:53
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Mar 2011 16:54:23 -0500, Pszemol wrote:

    >A nie jest? Inaczej płacisz za 2GB, inaczej za 3GB a inaczej za 5GB.
    >Pomyśl sobie tak, że są stawki na smartfony i modemy, i od nich
    >są zrobione dyskonty aby klient słabszych urządzeń, tych bez 3G
    >lub dużego wygodnego ekranu miał większą motywację aby
    >wziąć usługę.

    Cos w tym jest .. ale co potem ? wywale ten telefon, podlacze
    smartfona, a oni mi rachuneczek ? "Dear Sir, stwierdzilismy ze uzywa
    pan superfona, tymczasem nasz Duperplan jest tylko na duperfony"

    >Jeszcze parę lat temu AT&T miał plany gdzie płaciłeś $40 za
    >nielimitowany internet. Ale się skończyły. Pewnie ilość słuchawek
    >wzrosła tak bardzo że zaczęto ograniczać ilość danych... i wprowadzono
    >limity. Nie znam kulisów sprawy.

    coz chcesz - juz kiedys mowili ze najtansza "elektroniczna niania" to
    kupic sobie drugi telefon - przeciez w sieci rozmowy bezplatne, to
    mozna wlaczyc na stale za 10$ miesiecznie :-)

    >Tu też się nie trzeba tłumaczyć. Umowa jest aby był paragraf aby
    >przestać świadczyć usługi klientowi który nie gra zgodnie z regułami gry.

    Nawet do tego startera z warzywniaka jest stosowna umowa (nie
    podpisywana) i regulamin. Nie zgadzasz sie - nie uzywasz, uzywasz -
    zgadzasz sie.

    J.