  • Data: 2011-03-23 13:40:38
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    news:4d89ef17$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hm, szczerze po wiem - nie wiem, nie znam tej motoroli, dowiesz się jak
    > spróbujesz zapewne. Sprawdziłbym ustawienia BAND (zakresu) w opcjach,
    > często można zmienić.
    >
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/qq9/
    >
    > Wg tego linku niby ma UMTS PL, więc ktoś tu się mija z prawdą, chyba.

    Nie, to chyba nie mijanie się z prawdą a raczej różne wersje Q9.
    Ten z Twojego linka ma oznaczenie Q9h znane w USA jako Q9 World.
    Obawiam się, że standardowy Q9, bez literki h, miał tylko standard USA.
    W piątek będę się widział z tym kumplem to się okaże więcej szczegółów.
    EDGE właściwie też byłoby OK, chyba... Czy Skype (sam dźwięk, bez obrazu)
    da się jakoś używać na EDGE czy musi być do niego 3G?

    Dzięki za pomoc. Jak masz na imię?