  • Data: 2011-03-22 22:48:06
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 23:26:36 +0100, Przembo napisał(a):

    > Dziś na allegro nówka bez smoka z polskiej dystrybucji od 1500zł,
    > "najfajniejsza cena" w Orange to 2599zł + 23%Vat. Z tej strony potwornie
    > drogo, ale w taryfach biznes (AFAIR 114/mc) cena max 599+Vat jak już
    > wspominałem. Zależy z której strony się patrzy, ot co.

    Po prostu koledzy azbestowego klauna są równie inteligentni jak on i nie
    zauważyli, że od czasu pierwszego gejfona model sprzedaży się nieco
    zmienił. Wtedy można było kupić telefon w AppStore i nie podpisywać umowy.
    Tzn zobowiązać się do podpisania i nie podpisać, azbestowy Przemuś
    powiedziałby, że to takie polaczkowe... (i wciąż się koleguje z kimś kto
    się tak zachowuje).
    Przy 3G już się zmieniło, trzeba było podpisać umowę od razu. Inteligentni
    ludzie zauważyli, koledzy Przemusia niestety nie, jaki peszek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na