  • Data: 2011-03-22 22:08:15
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:imak66.bs8.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Więc można mu dać te same 2GB za mniejszą cenę?? :-))

    Po stawkach jakie podałeś to raczej w HSDPA czy HSPA+ daje się wyższą :-)

    > Co to znaczy "nie ma problemu"? Sądzisz że sieć obsługuje tylko
    > jednego użytkownika? Jaka jest przepustowość typowego BTSa?
    > Przecież to się wszystko nieźle mnoży...

    Może inaczej, problem jest, ale to operatorzy sieci się spinają by
    użytkownicy tego nie odczuwali.
    A przepustowość? Możesz wygooglać ile kanałów zajmuje jeden przekaźnik
    (trzeba uzwględnić osobno 2G i 3G).

    > Jeszcze parę lat temu AT&T miał plany gdzie płaciłeś $40 za
    > nielimitowany internet. Ale się skończyły. Pewnie ilość słuchawek
    > wzrosła tak bardzo że zaczęto ograniczać ilość danych... i wprowadzono
    > limity. Nie znam kulisów sprawy.

    Nagły przyrost końcówek na pewno odegrał tu rolę.

    > Oby Ci się ta sielanka nie skończyła kiedyś.

    Zobaczymy co przyniesie przyszłość.

    > A jak jest w krajach lepiej rozwiniętych, gdzie więcej ludzi stać na
    > smartfony? Anglia, Francja, Niemcy, Szwajcaria? Też masz taką taryfę?

    Jak tam jest nawet nie wiem, bardziej mnie interesuje to z czego przychodzi
    mi czasem korzystać.

    Pozdr