    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Tue, 22 Mar 2011 16:20:23 +0100
    <1s742xhug8pld$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <d...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <q...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 18:49:01 -0500, Pszemol wrote:

    >tethetheringu nie ma, może gdybyś tetheringu szukał to byś znalazł ;-)
    >Czasownik "to tether" jest znany. Określenie tethered/untethered jest znane.
    >Do tej bazy językowej się odnoszą w umowie...

    I oznacza .. wiazanie psa na smyczy czy krowy na lancuchu ?

    >Gdzie to wyczytałeś?
    >Nie wiem gdzie dokładnie leży ta umowna granica pomiędzy
    >smartfonem a dumbfonem [...] Może chodzi im o szybki internet ? Sądzę, że jak
    >byś miał jakiś egzotyczny telefon z europy, nie rozpoznawalny
    >to daliby Ci spokój... :-)

    No ale zakwalifikowali by go do smartfonow czy .. odmowili sprzedazy
    Dataplanu, bo nasze plany sa tylko dla smartfonow ?

    >Kupując modem kupujesz inne plany danych.
    >To co ja Ci zacytowałem to jest to co mi się pojawia w cenniku
    >jako możliwość dodania/zmiany na moim koncie... [...]
    >Nie...
    >OK, wlazłem tam jeszcze raz, tym razem z zamiarem dodania
    >nowej, osobnej linii na modem komórkowy... Oto co mam:
    >Mam opcję pt. AT&T USBConnect Shockwave 4G za $99 zakup
    >modemu minus $99 dyskont, czyli zakup za friko. Potem plan
    >abonamentowy 5GB klasy "4G" koszt: $50/mieś.

    Ale ten link co podales wyglada na jakis ogolny regulamin, dla
    wiekszej ilosci taryf.

    To moge sobie kupic taki plan zeby na swoim starym telefonie, wcale
    nie smartfonie, moc pogadac, a takze skorzystac z internetu na
    notebooku ? :-P

    >Co konkretnie jest tam takiego ciekawego?

    O, wszystko :-)
    Z niego wynika ze moge sobie emaile sciagac, www ogladac, do intranetu
    firmowego sie laczyc .. i w zasadzie cale reszta zabroniona :-)
    Ciekawe co to dokladnie znaczy "intranet" :-)

    >Widzisz tam jakąś kolizję? Nie rozumiem... Rozdział 10.1 traktuje
    >o nieautoryzowanym użytkowaniu telefonu, w przypadku np. kradzieży,
    >zgubienia... Jaki widzisz związek z punktem 6.12.2? Możesz nieco jaśniej?

    Nie,

    10.1 California: What If There Are Unauthorized Charges Billed To My
    Device?

    You are not liable for charges you did not authorize, but the fact
    that a call was placed from your Device is evidence that the call was
    authorized. You may submit documents, statements and other information
    to show any charges were not authorized. Unauthorized charges may
    include calls made to or from your phone or other Device after it was
    lost or stolen.

    Czy dodatkowe obciazenia opisane w 6.12.2 zostaly niniejszym
    autoryzowane czy nie ? :-)

    J.