  • Data: 2011-03-22 00:25:33
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:5gmfo6tnf8kc2i6egat7697tqs90u31te2@4ax.com...

    > Nie moga. Musza leciec IP przypisane do telefonu, bo tylko takie
    > router operatora tam skieruje. Reszta to juz oprogramowanie telefonu
    > do DNA/masquerady/firewall.
    >
    > No chyba ze zajrza gleboko w tresc, zobacza cos co zdradzi oryginalny
    > IP komputera np w naglowkach poczty.

    OK.

    > Ale posiadacze innych telefonow tez otrzymuja takie listy z AT&T, czy
    > tylko ci co maja iphona ?

    Nie znam takiego klienta z iPhonem czy bez któremu przysłano by
    taką wiadomość. Nie wypowiem się zatem. Wiemy tylko tyle, że
    umowa na pełnienie usług nie wyróżnia iPhone spośród smarfonów.
    Tethering kosztuje ekstra, niezależnie od rodzaju telefonu...
    Znając nastawienie ideologiczne Waldka do iPhone i Apple nie mam
    zaufania do czegokolwiek co powiedziałby negatywnego o iPhone.

    > A jakby tak monitorowal jakie pliki uzytkownik sciaga i raport
    > wysylal, to bylby jeszcze lepszy, bo przeciez moga byc zabronione :-)

    Jeśli tylko coś nie jest zabronione to jest dozwolone...

    > Bo to jest amerykanski model taryfikacji a nie prepaid.
    > U nas sie nie placi za odbieranie.

    U nas w USA też jest taka firma, nazywa się US Cellular...
    Też masz przychodzące połaczenia za friko, wliczone w abonament.
    Ale to jest unikat. Reszta providerów kasuje za przychodzące i wychodzące
    tak samo. Minuta jest minuta, niezależnie w którą stronę.

    > Dla odbiorcy tez ?

    Nie rozumiem pytania... Obie komórki po dwu stronach rozmowy
    są w AT&T i minuty rozmowy nie odliczają się wtedy od limitów
    na rachunkach po żadnej ze stron.

    > Generalnie placi. Czasem mniej, czasem niby wcale - ale wiadomo - nic
    > za darmo.

    No właśnie. A wewnątrzsieciowe połączenia w USA są od zawsze
    wliczone w cenę minut płatnych i nie płacisz za nie osobno...
    W moim planie mam ficzerek o nazwie A-List, czyli mam 10 dowolnych
    numerów które wstawiam na listę i mam z nimi każde połączenie
    wychodzące i przychodzące za friko. Na tej liście nie mam numerów
    z AT&T bo te są i tak darmowe... Swoją drogą muszę to co jakiś czas
    sprawdzać, bo jak kumpel zmieni usługodawcę na AT&T z czegoś innego
    a jest na mojej A-List to zajmuje mi tam miejsce niepotrzebne... :-)