  • Data: 2015-06-23 19:14:05
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >Chwila, chwila. Czy oszustem jest chińska fabryka, która miała
    >zamówienie na wyprodukowanie bubla? Czy bardziej polski importer,
    >który z pełną świadomością zamawia kontener bubli i sprzedaje je jako
    >pełnowartościowy towar?
    >Chińczyk wyproduje to co u zamówiłeś: albo rzeczy tanie albo rzeczy
    >dobre.

    Zaraz zaraz - polski importer z pelna swiadomoscia zamawia kontener
    bubli ?
    Nie bardzo mi sie chce wierzyc, moze poza oszukanymi pamieciami.

    No i zazwyczaj to jednak producent produkuje pomysl wlasny.
    Owszem, nie zawsze, czasem robi na zamowienie ... zamawiajacy raczej
    bubla nie mial na mysli, tylko taki mu zrobili.

    Ale tak swoja droga to ciekaw jestem ile z tych bubli, to jakies
    odrzuty z produkcji, a moze odrzuty u importera gdzies za Odra ..

    J.