  • Data: 2015-06-24 11:27:16
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5589ec80$0$2197$65785112@news.neostrada.pl...
    > izolację grubości bibułki. Ktoś temu czemuś wystawił CE, zapewne bez

    Certyfikat europejski, a nie podobny w wyglądzie "czajna eksport"?

    > robienia żadnych badań. Jakbym to ja był importerem to bałbym się to
    > dystrybuować w obawie o porażenie użytkowników. Ale jak widać są ludzie,
    > którzy bez skrupułów spełniają świąteczne zapotrzebowanie klientów.

    Niestety, nadal chodzą po świecie buce, co własnych rodziców do burdelu by
    sprzedali za 1.50 PLN, bo im tyle do najtańszego piwa brakuje.

    > Ale firma importująca powinna chyba orientować się czym handluje?

    Aha...

    > Zakładając, że chiński producent oszukał ich przy dostawie, nie znaczy że
    > mogą wprowadzać swoich klientów w błąd. Powinni odesłać towar albo
    > sprzedawać jako niepełnowartościowy. Pamiętasz moc wyjściową PMPO w
    > radiomagnetofonach wyrażaną w setkach watów? Klienci chcieli dużą moc

    Któż tego nie zna - a nawet moc ta nie została chyba dokładnie zdefiniowana
    i każdy ją inaczej podaje...

    > Dostałem kilkanaście maili z Chin z propozycją współpracy na zasadzie:
    > Podaj nam cenę za którą mamy zrobić Ci urządzenie, a my je wyprodukujemy.
    > Przy zamówieniu powyżej 20 sztuk otrzymasz gratis nadruk swojego logo na
    > obudowie i wypełnioną deklarację CE.

    Czajna Eksport :P (A na papierze wiadomo co będzie)

    > Podejrzewam, że odrzuty z produkcji też mają swoją cenę i znajdują
    > chętnych nabywców po tej stronie kuli ziemskiej.

    A to nie nazywa się "desperacja"? Tylko kto bardziej jest zdesperowany,
    producent, czy nabywca?

    896510439 896126048