  • Data: 2015-06-25 00:29:29
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:mmddkd$bo$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > Ale dokładnie ten sam badziew mógłbym kupić na ebay, bo jest popularny,
    > jak chyba zresztą wiadomo. No ale - to nieważne w tym wątku.

    > Ja też ponoszę konsekwencje, kiedy np. zamiast dostarczać czujniki z
    > kablem nawiniętym "na ręku" kupuję (nie proszony przez klienta) szpule z
    > tworzywa, i nawijam toto na szpule. Wygląda lepiej, transportuje się
    > lepiej itp. I tracę też na tym parę zł. Nie majątek - ale powiedzmy te 100
    > zł na partii. A przecież mógłbym se za to kupić pizze. Mógłbym ?
    > Ale DOKŁADAM te parę zł, bo nie lubię syfy. Chińczyki lubią syf. Taka

    Ale zrozum, że Chińczyk wyprodukuje to co importer zamówił. Każdy producent
    tak działa. Klient chce tani syf, więc płaci mało i dostaje syf. Inny klient
    chce kupic dobrą jakość i musi zapłacić 2 razy tyle za urządzenie.
    Funkcjonalnośc niby ta sama, ale róznica w parametrach kolosalna.

    > W Europie produkuje się wszystko. Oczywiście, przeważnie drożej niż w
    > chinach. Ale też i jakość z zasady jest "nieco" lepsza.
    > I o tym tutaj mowa jest.

    Z Chin sprowadza się towary optymalizowane na niską cenę. W Europie zamawia
    się towary optymalizowane na jakość.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba