  • Data: 2010-07-09 10:01:27
    Temat: Re: Tansza alternatywa obudowy wodnej do lustra ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I raczej "tertium non datur".
    > Do G10/11 coś znajdziesz, do 550 chyba nie.
    > Jeśli Ci się uda, pochwal się, proszę.
    > Mam podobny dylemat i w tej chwili przekonuję sam siebie, że coś z tego :
    > http://www.ewa-marine.com
    > wystarczy.

    worki to kiepskie rozwiązanie, już troszkę głębiej ciśnienie robi cuda z tymi
    workami. Raczej nie da sie z tym za dobrze pracować. Szkoda trochę kasy
    na takie patenty. Zaczym rozważać kupno porządnej obudowy i później
    wypożyczanie jej, niech na siebie zarobi...

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net